فولاد خوزستان ۲ - ۱ ذوب آهن اصفهان؛

حردانی تعویض ۳ امتیازی نکونام/فولا امیدوار در مسیر آسیایی شدن

۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۰۰:۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۰۳۳۷۲۰
حردانی تعویض ۳ امتیازی نکونام/فولا امیدوار در مسیر آسیایی شدن
تیم فوتبال فولاد خوزستان با نتیجه دو بر یک مهمانش ذوب آهن را شکست داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان امشب از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، میزبان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بود که در پایان این دیدار توانست مهمان خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

نیمه اول این دیدار هر دو تیم صاحب موقعیت هایی بودند اما بدون گل به پایان رسید تا نتیجه این رقابت در نیمه دوم مشخص شود.

نیمه دوم این دیدار با حملات فولادی های آغاز شد تا بالاخره در دقیقه ۵۲ فرشاد احمدزاده خود را به محوطه جریمه ذوبی ها رساند و به پریرا پاس داد تا این بازیکن با یک سرتوپ تماشایی دروازه ذوب آهن را باز کند.

 

در ادامه و پس از یازده دقیقه، فرشاد محمدی مهر پا به توپ در عرض محوطه جریمه فولادی ها حاضر شد و به قصد گل زنی شوت زد اما توپ او پس از برخورد به  موسی کولیبالی وارد دروازه فولاد شد تا همه چیز در دقیقه ۶۳ به تساوی کشیده شود.

نکونام که نمی خواست در زمین خود بازنده باشد، در آخرین دقایق این دیدار(۸۸) دست به تغییر زد و صابر حردانی را به جای نجاریان به زمین فرستاد تا این بازیکن در دقیقه ۸۹ پا به توپ با دروازه بان تک به تک شود و دومین گل تیمش را به ثمر برساند تا همه چیز به نفع فولاد بشود و ذوبی ها دست خالی به اصفهان برگردند.

در پایان این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود فولاد به پایان رسید تا خوزستانی ها همچنان به کسب سهیمه آسیا امیدوار بمانند.

در همین راستا جواد نکونام در این دیدار احسان مرادیان، موسی کولیبالی، بیت سعید(۷۴ صالح حردانی)، محمد قاسمی نژاد، احمد عبدالله زاده، محمد آبشک، مجتبی نجاریان(۸۸ صابر حردانی)، عارف آغاسی، لوسیانو پریرا، وحید حیدریه و فرشاد احمدزاده را به میدان فرستاده بود.

همچنین مهدی خلیل، مسعود ابراهیم زاده، وحید محمدزاده، هادی محمدی، فرشاد محمدی مهر(۹۳ سجاد آقایی)، مهدی مهدی پور، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی، احسان پهلوان، دارکو بیدوف و ایوان مارکوویچ بازیکنان لوکا بوناچیچ در این دیدار بودند.

این دیدار با قضاوت محمدرضا اکبریان و کمک‌ جلیل شعرانی و قهرمان نجفی، داور چهارم علی ابراهیمی برگزار شد.

در این دیدار هادی محمدی از ذوب آهن در دقیقه ۱+۹۰ اخراج شد.

لازم به ذکر است که تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با ۴۲ امتیاز در جایگاه ششم و ذوب آهن اصفهان با ۲۵ امتیاز در جایگاه دوازدهم لیگ برتر قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز