سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد:

بازیکنان محدودی داریم/مسابقه سنگینی را در این هوا بردیم/باید قدر مدیرانی همچون آذری را بدانیم

۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۰۱:۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۰۳۳۷۳۰
بازیکنان محدودی داریم/مسابقه سنگینی را در این هوا بردیم/باید قدر مدیرانی همچون آذری را بدانیم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: گرمای هوا روی بازی ما تاثیرگذار بود، ما بازیکنان محدودی داریم اما رقابت سنگینی را در این هوا بردیم و در این هوا مسابقه دادن و بردن واقعا سخت است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار تیمش با ذوب آهن در ورزشگاه فولاد آره نا، اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز این دیدار را بگیریم، جایگاه ذوب آهن واقعا اینجا نیست، در ابتدای فصل وقتی تیمشان توسط آقای آذری بسته شد، واقعا تیم پرقدرت و خوبی بودند و ما جایگاه بالای جدول را برایشان تصور می‌کردیم. درباره رقابت امروز هم ذوب آهن اگر تمام دیدارهایش را اینطور بازی می‌کرد، قطعا تا کنون جزو هفت تیم اول لیگ بود.

او با بیان اینکه یک رقابت پرفشار و سنگین را به پایان رساندیم گفت: ذوب آهن با یک دفاع پر فشار آمده بود که نبازند. این تیم خیلی خوب دفاع کرد و فقط دو نفر جلو می‌آمدند که ضد حمله بزنند. مسابقه سخت و سنگینی بود و به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: از آقای آذری تشکر می‌کنم و باید قدر همچین مدیرانی را بدانیم. گرمای هوا روی بازی ما تاثیرگذار بود، ما بازیکنان محدودی داریم. عبدالله زاده به خاطر شرایط بدنی تعویض شد، زامهران مصدوم شد، نجاریان هنوز به فرم ایده آل نرسیده و تیم ما هنوز جان ندارد. اما بازی سنگینی را در این هوا بردیم و در این هوا بازی کردن و بردن واقعا سخت است.

نکونام در پایان بیان کرد: از کادرم تشکر ویژه دارم چون سنگ تمام گذاشتند و زحمت کشیدند و چون مربیان بدنساز کنارمان نیستند، پنج مربی ما زحمت کشیدند و دوست دارم از آن ها تشکر کنم و این برد را هم به آقای آذری تقدیم می‌کنم.

لازم به ذکر است که تیم فولاد خوزستان موفق شد در یک دیدار خانگی برابر ذوب‌آهن اصفهان به پیروزی دو بر یک برسد و با 42 امتیاز در رده ششم جدول لیگ باقی ماند و همچنان به یک قدم دیگر برای کسب سهمیه آسیا نزدیک تر شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز