با هدف ترویج فرهنگ ازدواج؛

فراخوان تاسیس مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم بنیان خانواده در خوزستان صادر شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۰:۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۰۳۴۱۱۶
فراخوان تاسیس مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم بنیان خانواده در خوزستان صادر شد
اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برای متقاضیان واجد شرایط و دارای پروانه اشتغال از سازمان نظام روانشناسی، در صورت تایید صلاحیت‌های علمی و تخصصی پروانه مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم بنیان خانواده صادر می کند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در بخشنامه ایی، از ادارات ورزش و جوانان استان خواست تا بستر های لازم به منظور تاسیس مراکز مشاوره ازدواج را فراهم کنند.

این اقدام با هدف ترویج فرهنگ مشاوره ازدواج و ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان رشته های مرتبط انجام می شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در این خصوص اظهار کرد: بر اساس فراهم شدن بسترهای لازم برای تاسیس مراکز مشاوره و خانواده اداره کل  ورزش و جوانان برای متقاضیان واجد شرایط دارای برخورداری از پروانه اشتغال از سازمان نظام روانشناسی، در صورت تایید صلاحیت‌های علمی و تخصصی پروانه تخصصی صادر می‌کند.

سهام طرفی حردانی با بیان اینکه این فرصت برای افراد واجد شرایط و به منظور ساماندهی و استقرار دفاتر مراکز تخصصی مشاوره در  استان پیش بینی شده، بیان کرد: بر این اساس افراد متاهل دارای حداقل ۳۰  سال سن و بالاتر، دارا  بودن مدرک تحصیلی مرتبط دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد و یا دکترا در رشته‌های روانشناسی و مشاوره، می‌توانند نسبت به ارسال و مدارک تقاضای خود از طریق  پست الکترونیکی pmc@msy.gov.ir و همچنین به منظور اطلاعات بیشتر به ادارات ورزش و جوانان در  شهرستان‌ها و معاونت امور جوانان استان مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است، دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی و مشاوره و گرایش‌های مرتبط با آن، متاهل بودن، دارا بودن حداقل ۳۰ سال سن، دارا بودن پروانه اشتغال از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره از جمله شرایط مورد نیاز برای درخواست تاسیس مرکز مشاوره است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز