خطیب جمعه اندیمشک بیان کرد:

هر کسی که تخریب را با مطالبه گری اشتباه بگیرد قطعا انقلابی نیست/ نهاد نماز جمعه کانون اصلی دغدغه های مردم

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۴:۳۲:۳۸
کد خبر: ۱۰۳۴۳۶۶
هر کسی که تخریب را با مطالبه گری اشتباه بگیرد قطعا انقلابی نیست/ نهاد نماز جمعه کانون اصلی دغدغه های مردم
امام جمعه شهرستان اندیمشک گفت: مطالبه گری نباید به تخریب بیانجامد، بلکه تلاش شود در کنار مطالبه گری خدمات ارزنده نظام اسلامی نیز معرفی شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، سید مصطفی حسینی نوری احمد فداله در نشستی که به مناسبت پنجم مرداد ماه سالروز تاسیس نماز جمعه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نهاد نماز جمعه نهادی در راستای اهداف مردم و نظام است.

او گفت: بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اولین اقدام نظام اسلامی اقامه و برگزاری نماز جمعه بود و در طول این ۴۰ سال این نهاد مرکز و کانون همه تجمعات و همه دغدغه های مردم بوده است.

خطیب جمعه اندیمشک افزود: در تمامی بحران ها و حتی در طول هشت سال جنگ تحمیلی نماز جمعه محلی برای جمع آوری و اعزام نیرو بوده و با ساماندهی افراد و تجهیزات سعی در کمک به کشور داشته است.

حسینی نوری با اشاره به مبنای کار خطیب نماز جمعه بیان کرد: امام جمعه باید خود را ملزم به رعایت عدالت بداند و حب و بغض نداشته باشد و در راستای مطالبه گری حقوق نظام و ملت گام بردارد.

اواضافه کرد: مطالبه گری نباید به تخریب نظام و مسوولین منجر شود، چرا که دشمنان به دنبال سیاه نمایی و کوچک شمردن دستاورد های نظام هستند.

امام جمعه اندیمشک گفت: هر کسی که مطالبه گری را به تخریب چهرهای سیاسی بدل می کند، قطعا انقلابی نیست.

حسینی نوری اضافه کرد: در شهرستان اندیمشک مشکلاتی وجود دارد، که بنده بر اساس وظیفه ای که دارم همواره پرسش گر و مطالبه گر هستم و تلاش می کنم این مشکلات حل شود.

او با بیان اینکه امام جمعه باید در دسترس مردم باشد، افزود: ما نباید نسبت به مسایل شهر و مسایل اجتماعی بی تفاوت باشیم، ما در خصوص مطالبات کارگران شهرداری و کارگران تراورس بتونی اندیمشک ورود کردیم و خوشبختانه بخشی از مشکل حل شد.

امام جمعه اندیمشک در پایان با توجه به  شیوع بیماری کرونا و در پیش بودن ایام محرم تصریح کرد: در خصوص مسایل مذهبی سعی بر حفظ نظم و انضباط شهر را داشته ایم و منتظر اعلام ستاد کرونا هستیم تا در صورت امکان با حفظ پروتکل های بهداشتی این ایام عزیز را برگزار کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز