استاندار خوزستان مطرح کرد:

نتیجه تصمیمات ما باید منجر به ایمنی بیشتر و سلامت مردم شود/ لزوم انجام اقدامات لازم برای کاهش رشد تلفات سوانح رانندگی اهواز

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۵:۲۶:۳۱
کد خبر: ۱۰۳۴۹۸۶
نتیجه تصمیمات ما باید منجر به ایمنی بیشتر و سلامت مردم شود/ لزوم انجام اقدامات لازم برای کاهش رشد تلفات سوانح رانندگی اهواز
استاندار خوزستان گفت: کار های زیر ساختی خوبی در حوزه حمل و نقل اهواز صورت گرفته و همچنان در حال انجام است، اما توسعه زیر ساخت ها باید همه جانبه بوده و با حداقل عوارض صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز یکشنبه در جلسه شورای ترافیک استان که با هدف بررسی و تحلیل آمار تلفات ناشی از تصادفات در سطح شهر اهواز برگزار شد، با اشاره به بالا رفتن آمار تلفات سوانح رانندگی درون شهری اظهار کرد: در جلسات گذشته از شهرداران و فرمانداران ماهشهر و آبادان خواستیم با ایجاد اصلاحات در شبکه حمل و نقل، در عین حفظ ایمنی، ترافیک درون شهری روان باشد و خوشبختانه شاهد نتایجی رضایت بخش در این زمینه بودیم.

او گفت: ایجاد تقاطع های غیر همسطح و فعالیت هایی که در راستای توسعه اهواز صورت گرفته است، منجر به افزایش سرعت وسایل نقلیه در شهر اهواز شده است و از این رو شاهد بالا رفتن آمار تلفات تصادفات درون شهری هستیم.

استاندار خوزستان ضمن تأکید بر همه جانبه بودن توسعه در فعالیت های زیر ساختی اهواز، افزود: کار های زیر ساختی خوبی در حوزه حمل و نقل در اهواز صورت گرفته و همچنان در حال انجام است، اما توسعه زیر ساخت ها باید همه جانبه بوده و با حداقل عوارض صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در خوزستان همچنین با اذعان به رشد چشمگیر تلفات سوانح رانندگی در اهواز، بیان کرد: ما باید با کنترل و مدیریت عوارض و اشکال ها در توسعه زیر ساخت ها شرایطی را فراهم کنیم تا از افزایش سرعت جلوگیری کرده و دیگر شاهد رشد چشمگیر تلفات جاده ای نباشیم.

شریعتی در پایان اضافه کرد: بنا شد شهردار اهواز طی سه هفته آینده برنامه های عملیاتی کوتاه مدت و بلند مدت را ارایه دهد تا پس از تصمیم گیری و اقدام به برنامه های تدوین شده تا پایان سال شاهد کاهش ۱۰ درصدی آمار و بهبود و روان بودن شبکه حمل و نقل در عین ایمنی بالا در شهر های استان، خصوصاً در اهواز باشیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز