مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان؛

اشتباهات داوری باعث تضییع حق فولاد شد/با این رفتارها شائبه حمایت از باشگاه های خاص تقویت می شود/اینگونه رفتارها خللی در سیاست های اصولی و حمایتی ما از ورزش ایجاد نمی کند

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۵:۰۹:۰۵
کد خبر: ۱۰۳۶۱۵۲
اشتباهات داوری باعث تضییع حق فولاد شد/با این رفتارها شائبه حمایت از باشگاه های خاص تقویت می شود/اینگونه رفتارها خللی در سیاست های اصولی و حمایتی ما از ورزش ایجاد نمی کند
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: متاسفانه در این باخت، تصمیمات کادر داوری تاثیرگذار بود و پنالتی و اخراج بازیکنان به نوعی خود گویای واقعیت هایی است که شائبه حمایت از باشگاه های خاصی را تقویت می کند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان، علی محمدی نسبت به وقایع رخ داده در دیدار تیم های فولاد خوزستان و نساجی مازندران واکنش نشان داد و اشتباهات متعدد کادر داوری را که باعث تضییع حق فولاد شد را در تضاد با روح ورزش دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه حساسیت در هفته های پایانی لیگ برتر به اوج خود رسیده، لذا نیاز به قضاوت های عادلانه در ادامه رقابت ها برای جلوگیری از تضییع حق تیم ها الزامی است. مع الوصف متاسفانه ما شاهد آن هستیم که کادر داوری در دیدار با تیم نساجی مازندران مرتکب اشتباهات فاحشی شده که منجر به تضییع حق باشگاه فولاد خوزستان شده است.

او در ادامه ضمن حمایت از سرمربی و اعضای کادر فنی این تیم، گفت: متاسفانه در این باخت، تصمیمات کادر داوری تاثیرگذار بود و پنالتی و اخراج بازیکنان به نوعی خود گویای واقعیت هایی است که شائبه حمایت از باشگاه های خاصی را تقویت می کند. خارج از این مسایل تیم فولاد به مانند دیدار های گذشته نشان داد که تحت هدایت جواد نکونام از توانایی بالایی برخوردار است و هیچ حریفی جز اینگونه جنجال ها و دست های پشت پرده جلودار آن نیست.

رییس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان افزود: فولاد با تکیه بر اصول حرفه ای و منشور اخلاقی که جوانمردی در صدر سیاست های آن قرار دارد، تا کنون علاوه بر ارایه رقابت های تماشاگر پسند، نتایج و جایگاهی در خور شأن فوتبال خوزستان و این باشگاه کسب نموده که مورد تایید ورزش دوستان نیز قرار گرفته و برای شادمانی هوادارانی که در این شرایط سخت آرزوی دست یابی به سهمیه رقابت های لیگ آسیا را دارند، در تلاش است.

مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان در پایان ضمن دعوت از هواداران دلسوز فولاد در حمایت از این تیم، بیان کرد: قطعاً اینگونه رفتارها خللی در سیاست های اصولی ما در راستای حمایت از ورزش ایجاد نمی کند و امیدواریم که در هفته های آتی شاهد چنین اشتباهاتی نباشیم.

لازم به ذکر است که شب گذشته در دیداری معوقه از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، تیم فولاد خوزستان مهمان نساجی قائم شهر بود که با دو گل پریرا در دقیقه 34 و کولی بالی در دقیقه 62 از حریف شمالی خود پیش افتاد. اما روند این دیدار با اخراج حیدریه در دقیقه 65 تغییر کرد و فولاد با یک بازیکن کمتر در دقیقه 80 روی ضربه آزاد و در دقیقه 90 از روی نقطه پنالتی از حریف شمالی خود گل خورد و این دیدار در پایان 90 دقیقه به تساوی کشیده شد. پس از آن نیز با تشخیص حسن اکرمی داور این دیدار اینبار آبشک در دقیقه 4+90 با کارت قرمز اخراج می شود و فولاد 9 نفره می شود. پس از این اخراج در دقیقه 6+90 بازیکنان محمود فکری با پرس تیم 9 نفره نکونام صاحب یک موقعیت شدند و اینبار مجتبی ممشلی گل سوم قائم شهری ها را به ثمر برساند تا این دیدار سه بر دو به سود نساجی به پایان برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز