مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌‌الملل استانداری خوزستان:

نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت به‌صورت مجازی برگزار می‌شود/لزوم اهتمام روابط عمومی ها در معرفی دستاوردهای دولت

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۰:۰۶:۱۱
کد خبر: ۱۰۳۶۹۱۸
نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت به‌صورت مجازی برگزار می‌شود/لزوم اهتمام روابط عمومی ها در معرفی دستاوردهای دولت
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌‌الملل استانداری خوزستان با اشاره به اینکه با شرایط کنونی بیماری ناشی از کرونا ویروس نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت به‌صورت حضوری برگزار نمی‌شود، گفت: همه روابط عمومی‌ها باید برای معرفی دستاوردهای دولتی از ظرفیت شبکه‌‌های اجتماعی و فضای مجازی بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سعید رضوانی در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خوزستان که شامگاه چهارشنبه برگزار شد، با بیان اینکه خاستگاه فکری همه ما به موضوع غدیر باز می‌گردد که این مهم یکی از اصول مذهب تشیع است، اظهار کرد: نگاه ما در حوزه روابط عمومی‌ها همیشه محصول ولایت بوده و این مهم را همیشه در راس امور قرار داده‌ایم و موضوع غدیر را به‌عنوان بخش مهمی از زندگی شخصی خودمان پذیرفته‌ایم.

او گفت: ما امروزه در دنیایی پر از ظلم و فساد توانسته‌ایم با استعانت از غدیر و موضوع ولایت ارزش‌های دینی و مذهبی را در کشور و دنیا نهادینه کنیم که باعث رشد و نجات کشور شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان افزودد: با توجه به در پیش بودن اعیاد بزرگ غدیر و قربان امیدواریم دستگاه های اجرایی استان برنامه های شایسته و مناسبی در گرامیداشت این اعیاد داشته باشند و ترویج کننده فرهنگ غدیر و ولایت باشند.

رضوانی بیان کرد: امسال با توجه به اینکه آخرین سال فعالیت دولت های یازدهم و دوازدهم است انعکاس خدمات نظام و دولت در استان در بخش های مختلف از اهمیت به سزایی برخوردار بوده و امیدواریم روابط عمومی های دستگاه های اجرایی با توجه به محدودیت های کرونا نسبت به انعکاس پروژه ها و دستاوردهای دستگاه متبوع خود در قالب های متنوع مانند موشن گرافی، کلیپ و … در پورتال سازمان و همچنین فضای مجازی اهتمام ویژه داشته باشند.

او اضافه کرد: در سال جاری با توجه به شرایط کرونا طرح آیینه خدمت را شروع نمودیم که در گام اول کارنامه خدمات هفت دستگاه دولتی در سال های اخیر در قالب موشن گرافی تهیه شد و در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شد و به زودی عملکرد و دستاوردهای هفت دستگاه دیگر در این قالب تهیه و منتشر خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان در پایان افزود: با توجه به شرایط کنونی بیماری ناشی از کرونا ویروس، نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت به‌ صورت غیر حضوری برگزار می‌شود و همه روابط عمومی‌ها باید برای معرفی دستاوردهای دولتی از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بهره‌مند شوند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز