فرمانده انتظامی شهرستان آبادان خبر داد:

دستگیری سارق کولرهای دو تیکه/مالباختگان برای شناسایی اموال مسروقه خود به کلانتری ۱۱ ولیعصر(عج) مراجعه کنند

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۰:۴۰:۰۸
کد خبر: ۱۰۳۶۹۵۲
دستگیری سارق کولرهای دو تیکه/مالباختگان برای شناسایی اموال مسروقه خود به کلانتری ۱۱ ولیعصر(عج) مراجعه کنند
فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری سارق کولر و موتورهای کولر توسط کلانتری ۱۱ ولیعصر(عج) خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان به نقل از پلیس، سرهنگ سیدمحسن تقی زاده امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور های کولر گازی دو تیکه از منازل مسکونی این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی را در دستور کار  قرار گرفت.

او گفت: پس از انجام تحقیقات لازم ماموران کلانتری ۱۱ ولیعصر(عج) و عوامل تخصصی خود، خوشبختانه محل اختفاء کولرهای سرقتی در یکی از نقاط این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی قضایی محل مورد نظر،  مورد بازرسی عملیاتی پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان افزود: این بازرسی که با هدایت عملیاتی  رییس پلیس پیشگیری انجام شد، تعداد ۱۴ دستگاه انواع موتورهای کولر گازی دو تیکه به همراه دو دستگاه کولر پنجره ای از مخفیگاه سارق کشف و  یک نفر سارق در این زمینه دستگیر شد.

او اضافه کرد: علیه سارق  دستگیر شده به اتهام سرقت اموال عمومی پرونده قضایی تشکیل گردید و تلاش برای شناسایی سایر همدستان او ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در پایان بیان کرد: با توجه به هماهنگی قضایی صورت گرفته کلیه مالباختگان موتورهای کولر گازی ظرف سه روز از تاریخ هشتم تا دهم مرداد ماه جاری به منظور شناسایی اموال مسروقه خود در این زمینه به کلانتری ۱۱ ولیعصر(عج) مراجعه نمایند.

 

 

نظر شما