سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو بیان کرد:

می دانستیم رقابت سختی در پیش داریم/گرمای هوا کار را سخت تر کرد

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۰۰:۱۴:۰۳
کد خبر: ۱۰۳۷۴۳۵
می دانستیم رقابت سختی در پیش داریم/گرمای هوا کار را سخت تر کرد
سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: می دانستیم رقابت سختی در پیش رو داریم و آن هم مقابل صنعت نفت ای که با تمام تلاش مضاعف به قصد پیروزی آمده بود. شرایط آب و هوایی هم کار را برای ما سخت کرده بود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سهراب بختیاری زاده پس از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان که منجر به نتیجه تساوی یک بر یک شد با حضور در نشست خبری اظهار کرد: می دانستیم رقابت سختی در پیش رو داریم و آن هم مقابل صنعت نفت ای که با تمام تلاش مضاعف به قصد پیروزی آمده بود. شرایط آب و هوایی هم کار را برای ما سخت کرده بود. از طرفی تیم ما در هفته گذشته تمام تلاش خود را برای کسب آمادگی کامل برای پیروزی در این دیدار به کار برده بود. به نظر من رقابت خوبی بود. هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند. هر چند ما می توانستیم در فاز حمله از موقعیت‌های بهتری برای زدن گل‌های بیشتر استفاده کنیم، اما رقابت برده را با تساوی پشت سر گذاشتیم.

او گفت: در این دیدار ما چند بازیکن را در اختیار نداشتیم. اما تلاش بازیکنان جایگزین فوق العاده بود، همچنین برای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در پاسخ به این سوال که قبول کردن هدایت تیم فوتبال شهر خودرو در این شرایط سخت آیا کار ریسکی بوده است که این مسوولیت را قبول کرده است، افزود: فوتبال حرفه‌ای درصد زیادی ریسک کردن می‌ طلبد. هر چند من از تیم شهرخودرو شناخت داشتم آنها هم شرایط خوب و البته مشکلاتی هم داشتند. اما مشکلات این تیم که در هفته‌های گذشته با آن دست و پنجه نرم می کرد دلیلی بر این نیست که بخواهیم بهانه‌جویی بکنیم. بابت نتایجی که در هفته های جاری و هفته‌های آینده کسب می‌کنیم. ما با تمام وجود تلاش می‌کنیم.

بختیاری زاده در پایان در خصوص داوری دیدار بیان کرد: من کارشناس داوری نیستم اگر هم می‌بینید اعتراضی می‌کنیم مقطعی و کوتاه است. به نظر من اگر هم اشتباهی در داوری بود برای هر دو تیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز