مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

اشتباهات داوری این دیدار جزیی نبود/سه پنالتی و یک گل صنعت نفت دیده نشد/داور می‌گوید؛ یک پنالتی گرفتم دیگر!

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۰۰:۲۹:۲۷
کد خبر: ۱۰۳۷۴۳۷
اشتباهات داوری این دیدار جزیی نبود/سه پنالتی و یک گل صنعت نفت دیده نشد/داور می‌گوید؛ یک پنالتی گرفتم دیگر!
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ما قبول داریم که اشتباهات جزیی از داوری است، ولی در این دیدار اشتباهات فاحش جزیی از داوری نبود. چرا باید همه اشتباهات داوری برای تیم ما گرفته شود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، کاظم فرحانی که به دلیل نامساعد بودن حال بهنام سراج سرمربی این تیم در نشست خبری پس از بازی صنعت نفت مقابل شهر خودرو حاضر شد، با گلایه شدید از قضاوت داور میدان اظهار کرد: این اشتباهات جزیی از داوری  نبود. سه پنالتی و گل ما دیده نشد.

او گفت: رقابت را دیدید و شاهد بودید که چگونه صنعت نفت مسابقه داد. ما بازی را با سیستم ۳-۴-۳ شروع کردیم، سیستمی که از ابتدای فصل با آن آشنایی کامل  داشتیم. اگر کارشناسان دیدار را آنالیز کنند متوجه می‌شوند که بیشترین مالکیت توپ و بیشترین موقعیت گل از آن تیم صنعت نفت بود.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: به مراتب از تیم شهر خودرو سرتر بودیم. بازیکنان خیلی با حوصله مسابقه دادند. پس از دریافت گل اول سیستم خود را تغییر دادیم و با سیستم ۲_۵_۳ فوتبال را ادامه دادیم که سبب شد موقعیت زیادی روی دروازه شهرخودرو خلق کنیم.

فرحانی بیان کرد: همه شاهد بودند که در صحنه ای که جبیره تک به تک شد و توپ را به سمت دروازه روانه کرد، بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو توپ را از پشت خط درآورد و متاسفانه داور این صحنه را ندید و گل را اعلام نکرد.

او با بیان اینکه داور پنالتی هایی را یکی پس از دیگری به سود صنعت نفت نگرفت، اضافه کرد: جالب اینجاست که داور به ما اعلام کرد؛"خوب یک پنالتی برای شما گرفتم".

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: ما قبول داریم که اشتباهات جزیی از داوری است، ولی در این دیدار اشتباهات فاحش جزیی از داوری نبود. چرا باید همه اشتباهات داوری برای تیم ما گرفته شود. اگر این دیدار سرنوشت ما را برای صعود یا سقوط تعیین می‌کرد چه کسی می خواست پاسخ دهد؟

فرحانی در پایان افزود: خدا کند کارشناسان داوری وقت بگذارند و لحظات حساس این دیدار را کارشناسی کنند. یک دقیقه هم برای صنعت نفت وقت بگذارید جای دوری نمی رود.

لازم به ذکر ایت که دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و پدیده شهر خودرو از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز