رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اعلام کرد:

بیمارستان‌های اهواز نا ایمن هستند

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۵:۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۰۳۷۸۴۳
بیمارستان‌های اهواز نا ایمن هستند
رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از نا ایمن بودن تمامی بیمارستان‌های اهواز به جز یک بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ابراهیم قنبری امروز با اشاره به نا ایمن بودن بیمارستان‌های اهواز، اظهار کرد: تنها، بیمارستان کودکان ابوذر برای مدت شش ماه تاییدیه ایمنی از سازمان آتش‌نشانی اهواز دارد تا نواقص موجود را رفع کند.

او گفت: بیمارستان‌های اهواز دستگاه اطفای حریق و سیستم اعلام حریق خود بارنده ندارند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: همچنین مشخص نیست کپسول‌های اطفای حریق بیمارستان‌ها از کجا شارژ می‌شوند در حالی که کپسول‌های اطفای حریق باید توسط نیروهای آتش‌نشانی یا کارگاه‌های مورد تایید این سازمان شارژ شوند. در حال حاضر تنها یک کارگاه مورد تایید سازمان آتش‌نشانی برای شارژ کپسول‌ها در اهواز وجود دارد.

قنبری بیان کرد: دستگاه‌های تنفسی بیمارستان‌ها در محل‌های زیر زمین یا طبقه‌های فوقانی ساختمان بیمارستان نگهداری می‌شوند؛ نگهداری این وسایل در این نقاط، می‌تواند موجب وقوع انفجار شود و حتی یک گاز گرفتگی می‌تواند به حادثه کلینیک سینا تبدیل شود.

مهندس قنبری با بیان اینکه راه‌های دسترسی بیمارستان‌ها مشخص نیستند، اضافه کرد: با توجه به ایمن نبودن بیمارستان‌ها و بستری بیمارانی که ممکن است هنگام وقوع حوادث، توان جابه‌جایی نداشته باشند، اگر اتفاقی رخ دهد ممکن است تلفات زیادی جای بگذارد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان با بیان اینکه وظیفه اصلی سازمان آتش‌نشانی پیشگیری است، افزود: امکانات ما با توجه به توسعه شهر به روز نشده است، بنابراین تنها ابزار ما این است که این وضعیت را اطلاع‌رسانی کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز