فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد:

کشف ۳۴ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در خرمشهر

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۵:۳۶:۳۰
کد خبر: ۱۰۳۷۸۵۹
کشف ۳۴ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در خرمشهر
فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری اعضای باند قاچاق موادمخدر صنعتی و کشف ۳۴ کیلو گرم شیشه در شهرستان خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، به نقل از پلیس، سردار حیدر عباس زاده  امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خرمشهر با تلاش اطلاعاتی از فعالیت باند چهار نفره توزیع مواد مخدر صنعتی مطلع و دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خرمشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت و محل اختفاء این باند شامل(سه مرد و یک خانم) را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی منسجم دستگیر نمودند.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: در بازرسی های صورت گرفته از مخفیگاه متهمان ۳۴ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه که از مرزهای شرقی کشور وارد شده، به همراه ۴۵۰ گرم تریاک و ۴۱۰ گرم حشیش کشف و یک دستگاه خودروی پژو پارس نیز توقیف شد.

عباس زاده با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند، بیان کرد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز