معاون هماهنگی و پیگیری امور استان‌های دفتر رییس جمهور بیان کرد:

افتتاح پروژه های متعدد خوزستان طی هفته های آتی/بهره برداری از پتروشیمی مسجدسلیمان در پنج شنبه های رییس جمهور

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۳:۴۲:۳۶
کد خبر: ۱۰۳۸۳۳۵
افتتاح پروژه های متعدد خوزستان طی هفته های آتی/بهره برداری از پتروشیمی مسجدسلیمان در پنج شنبه های رییس جمهور
معاون هماهنگی و پیگیری امور استان‌های دفتر رییس جمهور گفت: امیدواریم بتوانیم در برنامه‌ ایی که رییس جمهور هر پنجشنبه برای افتتاح تعیین نمودند، مجموعه پتروشیمی مسجدسلیمان نیز به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی‌اصغر احمدی در حاشیه بازدید از شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان ضمن تبریک دهه ولایت و حضور در استان ولایتمدار خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در برنامه‌های که رییس جمهور هر پنجشنبه برای افتتاح تعیین نمودند، این مجموعه را نیز مورد بهره برداری قرار گیرد.

او با اشاره به بازدید از مجموعه پتروشیمی مسجدسلیمان گفت: این برنامه بازدید برای ارزیابی این مجموعه و میزان پیشرفت آن برای افتتاح است و در ادامه بازدید از پایشگاه بیدبلند۲ نیز انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی و پیگیری امور استان‌های دفتر رییس جمهور افزود: اقدامات خوبی در این مجتمع صورت گرفته است که حاصل زحمات مدیران، کارشناسان و کارگران عزیز است ما نیز به این عزیزان افتخار می کنیم.

احمدی درباره ویژگی‌های طرح پتروشیمی مسجدسلیمان بیان کرد: بنابر گزارش های دریافتی این مجمتع یکی از پروژه های است که از زمان عملیاتی‌ شدن در طول مدت زمان بسیار کوتاهی نسبت به سایر پروژه ها به این نقطه رسیده است.

احمدی گفت: این پروژه پس از تایید و هماهنگی با وزیر تعاون در اولین فرصت پس از دهه اول محرم مورد بهره برداری قرار می گیرد.

معاون هماهنگی و پیگیری امور استان‌های دفتر رییس جمهور با اشاره به ظرفیت بالای استان خوزستان اضافه کرد: حسب گزارش های دریافتی از استاندار خوزستان پروژه های زیادی برای افتتاح در حوزه های نفت، پتروشیمی و صنعت آماده شده اند که در هفته های آینده شاهد بهره برداری از آنها خواهیم بود.

 

نظر شما