استاندار خوزستان بیان کرد:

مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان آماده بهره برداری است

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۳:۵۷:۱۸
کد خبر: ۱۰۳۸۳۳۹
مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان آماده بهره برداری است
استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه احداث مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان پیشرفت خوبی داشته و از مهر ۹۵ تا کنون براساس برنامه زمانی مشخص حرکت و به مرحله افتتاح رسیده است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز در حاشیه بازدید از شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان که با حضور علی‌اصغر احمدی معاون هماهنگی و پیگیری امور استان‌های دفتر رییس جمهور همراه بود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بازدید به منظور سنجش شرایط بهره برداری از مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان در نظر گرفته شده است که خوشبختانه این پروژه به خوبی پیش داشته و از مهر ۹۵ تا کنون براساس برنامه زمانی مشخص حرکت و به مرحله افتتاح رسیده است.

او با گلایه از عدم هماهنگی و  ناملایمتی ها در مقابل این پروژه گفت: اگر بعضی از ناملایمات و ناهماهنگی‌ها نبود این پروژه می‌توانست سریع‌تر به مرحله افتتاح برسد و این چند ماه به تاخیر نمی افتاد.

استاندار خوزستان افزود: این مجموعه صنعتی علاوه بر تولید و اشتغال و خلق ثروت می‌تواند زمینه توسعه و پیشرفت منطقه زیلایی به ویژه مسجدسلیمان و لالی و اندیکا را فراهم کند.

نماینده عالی دولت در خوزستان در پایان با اشاره به پترو پالایش و نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق در این منطقه، بیان کرد:  برای این منطقه پیش بینی های خوبی انجام شده است که امیدواریم طبق برنامه زمانبندی شده و با همین همت و اراده ای که در همه دلسوزان منطقه وجود دارد، ادامه بدهیم و شاهد شکوفایی این منطقه باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز