مدیرعامل تیم کشتی فرنگی احتشام گستر اهواز بیان کرد:

احتشام گستر تیمی جویای نام و تمام خوزستانی است/امیدوارم استان هایی که واقعاً توانایی امکاناتی دارند تقاضای میزبانی کنند

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۴:۱۷:۵۲
کد خبر: ۱۰۳۹۵۲۲
احتشام گستر تیمی جویای نام و تمام خوزستانی است/امیدوارم استان هایی که واقعاً توانایی امکاناتی دارند تقاضای میزبانی کنند
مدیرعامل تیم احتشام گستر اهواز، گفت: این تیم کاملا خصوصی بوده و با جذب جوانان جویای نام در لیگ برتر کشتی فرنگی با قدرت حضور خواهد یافت.

کورش لرستانی امروز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار برنا از اهواز، اظهار کرد: تیم احتشام گستر اهواز سابقه چهار دوره حضور در لیگ کشتی فرنگی را در کارنامه ورزشی خود دارد.

او گفت: این تیم ۱۰۰ درصد خصوصی و متعلق به خود بنده بوده و در گذشته سه دوره به نام"آنزان ایذه" در مسابقات شرکت کرده ایم.

مدیر عامل تیم کشتی احتشام گستر اهواز افزود: با هدف فعال کردن کشتی در اهواز، تیم را از ایذه به اهواز منتقل کردیم و با شرکتی که به نام فرزندم بود پا به عرصه  مسابقات گذاشتیم.

لرستانی با اشاره به اینکه مبنای لیگ درآمدزایی برای ورزشکاران است، افزود: ما با این سیاست در لیگ شرکت کرده و در تلاش هستیم تا جوانان های جا مانده از لیگ فرصت حضور در مسابقات را داشته باشند و از چرخه رقابت ها دور نباشند.

او اضافه کرد: چند تیم قدرتمند مانند ایران مال، فولاد اکسین، هیات کشتی کردستان و تیم یزد، در جذب کشتی‌گیر و از لحاظ مالی بسیار خوب عمل کردند و بهترین های ایران را در اختیار گرفتند و چه بسا در بعضی از اوزان دو کشتی‌گیر قدرتمند و صاحب عنوان جذب کرده اند.

مدیر عامل تیم کشتی احتشام گستر اهواز با بیان اینکه تیم ما یک تیم جوان و جویای نام است، تصریح کرد:  گرفتن نتیجه با هزینه های نجومی هنر خاصی نیست، راه یابی به سکوی قهرمانی با دست خالی و با جوانان با انگیزه و جویای نام هنر است.

لرستانی ادامه داد: تیم ما صد در صد بومی و خوزستانی است، محمد نیکونهاد حسینی با اخلاق و سازنده را به عنوان سرمربی در اختیار داریمف همچنین حسین‌سلیمانی و مرتضی محمدی نیز به عنوان مربی در کنار تیم هستند. از دیدگاه ما کشتی‌گیرانی که جذب کردیم  همه درجه یک هستند و جوان و جویای نام.

او به شرایط ویژه در دوران کرونا اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط کرونا اردوی خاصی برای تمرینات در نظر گرفته نشد و در حال حاضر در انتظار اعلام نتایج قرعه کشی هستیم تا تیم های هم گروه ما مشخص شود.

مدیر عامل تیم کشتی احتشام گستر اهواز افزود: در حال حاضر با توجه به شرایط موجود، برگزاری لیگ به صورت متمرکز و در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی بهترین گزینه بوده و امیدوارم استان هایی که واقعاً توانایی فراهم کردن امکانات را دارا هستند تقاضای میزبانی این رقابت ها را ارایه دهند.

لرستانی در پایان بیان کرد: برای تمام تیم هایی که با ما هم گروه هستند احترام قایل هستیم اما حریف دست پا بسته ای نخواهیم بود و جوانان تیم ما با تمام وجود پا به کارزار مسابقات می گذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز