از بامداد تا صبح امروز اتفاق افتاد:

آتش سوزی در ۲ دبیرستان اهواز طی ۵ ساعت/دفتر مدیریت دبیرستان گیت بوستان سوخت

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۱:۱۹:۲۸
کد خبر: ۱۰۳۹۹۶۶
آتش سوزی در ۲ دبیرستان اهواز طی ۵ ساعت/دفتر مدیریت دبیرستان گیت بوستان سوخت
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: اتصال برق کولر دو تیکه، دفتر مدیریت یک دبیرستان در گیت بوستان را به آتش کشید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ابراهیم قنبری امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: پانزدهم مرداد ماه سال جاری ساعت  هفت و ۵۶ دقیقه وقوع حادثه حریق در یک دبیرستانی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

او با بیان اینکه این حادثه در گیت بوستان اتفاق افتاده بود، گفت: در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانی، آتش نشانان ایستگاه ۷۶ را به محل حادثه اعزام کرد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حریق در دفتر مدیریت رخ داده و در حال سرایت به کلاس‌های درس و بخش‌های دیگر است که بلافاصله آتش نشانان اقدامات خود برای اطفای حریق آغاز کرده و با مهار آتش از سرایت شعله های حریق به دیگر بخش های ساختمان جلوگیری نمودند.

قنبری در پایان بیان کرد: آتش نشانان پس از اطفای کامل حریق و ایمن سازی محل به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.

لازم به ذکر است که ساعت دو و هفت دقیقه بامداد امروز نیز کانکسی در دبیرستان منطقه پردیس دچار حریق شد که آتش نشانان ایستگاه ۷۱ عملیات اطفای آن را انجام دادند.

نظر شما