استاندار خوزستان بیان کرد:

جانبازان و ایثار گران الماس گران بها و قهرمانان ملی ما هستند / مشکلات شهرک بعثت رفع خواهد شد

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۶:۰۵:۱۱
کد خبر: ۱۰۴۰۱۸۵
جانبازان و ایثار گران الماس گران بها و قهرمانان ملی ما هستند / مشکلات شهرک بعثت رفع خواهد شد
استاندار خوزستان گفت: مشکلات شهرک بعثت به زودی رفع خواهد شد و گامی در راستای خدمات به جانبازان و ایثار گران بر خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که ظهر امروز در استانداری برگزار شد، ضمن اشاره به تصمیم گیری در خصوص احداث یادمان شهدای حادثه تروریستی و شهدای گمنام، اظهار کرد: در خصوص یادمان ۶ شهید گمنام تصمیماتی اتخاذ شد و مقرر شده شهرداری پیگیری‌های لازم در این خصوص را انجام دهد.

او گفت: یادمان سرداران شهید استان در هفته دفاع مقدس به بهره برداری خواهد رسید و مقرر شد اعتباری در خصوص بازسازی یادمان شهدای حوادث تروریستی انقلاب تخصیص یابد.

استاندار خوزستان در خصوص مسکن ایثارگران افزود: تصمیمات خوبی در خصوص مسکن ایثارگران گرفته شده و با دستوراتی که به مسکن و شهرسازی داده شده، مقرر شد این موضوع بر اساس برنامه های پیش بینی شده و حتی بهتر از آن پیگیری‌ و انجام شود.

شریعتی بیان کرد: با اداره کل امور روستایی هماهنگی های صورت گرفته و مقرر شد مزارهای شهدای تک شهید در روستاها ساماندهی و بهسازی شود.

نماینده عالی دولت در خوزستان با اشاره به اینکه ایثارگران عزیز الماس های گران بهای کشور هستند، اضافه کرد: در خصوص آزادگان عزیز که در سالروز ورود این عزیزان به کشور هستیم، مقرر شد که دفتری در اختیار آنها قرار داده شود و در صورتی که شرایط بهداشتی اجازه دهد مراسمی در شان این عزیزان برگزار خواهیم کرد.

او در خصوص مشکلات شهرک بعثت نیز گفت: بیش از بیست سال است که این شهرک با مشکلاتی مواجه است و جانبازان و ایثارگران را درگیر کرده است، در این نشست تصمیمات خوبی گرفته شده تا این مشکلات برطرف شوند و بتوانیم گامی در راستای تکریم این عزیزان برداریم.

استاندار خوزستان در پایان اظهار کرد: در تلاش هستیم با رفع مشکلات پیش روی جانبازان و ایثارگران عزیز گامی در راستای تکریم آنان و خانواده های این عزیزان برداریم و تکریم این قهرمانان ملی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز