سرپرست فرمانداری شادگان تاکید کرد:

با ناقضان امنیت برخورد می‌شود/دستگیری ۷ نفر از عاملان تیراندازی خیابانی شادگان

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۳:۳۷:۲۶
کد خبر: ۱۰۴۱۴۹۲
با ناقضان امنیت برخورد می‌شود/دستگیری ۷ نفر از عاملان تیراندازی خیابانی شادگان
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: با کسانی که منجر به ایجاد نا امنی در شادگان می شوند، برخورد می‌شود.

امید صبری پور امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان در خصوص اتفاقات اخیر بین دو طایفه در این شهرستان اظهار کرد: با عنایت به اینکه فرهنگ عشایر شادگان خیلی غنی تر از این است که نتوانند مشکلات پیش آمده بین خود را حل کنند، لذا شورای تامین شهرستان شادگان به دنبال حل مسایل به صورت مسالمت آمیز است اما افرادی که امنیت شهروندان شادگان به مخاطره می اندازند، برخورد جدی خواهد.

او گفت: در این خصوص تعدادی افرادی به عنوان مخل نظم و امنیت دستگیری شده اند و درصدد هستیم با بقیه افراد خاطی نیز برخورد جدی تر نماییم و درس عبرتی برای کسانی شود که مخل امنیت شهرستان می شوند.

سرپرست فرمانداری شادگان افزود: از بزرگان این دو طایفه خواسته شده که از ایجاد هر گونه تحرک و نا امنی توسط عده ای ارازل جلوگیری به عمل آورده در غیر این صورت برخورد مقتضی صورت خواهد گرفت.

صبری پور بیان کرد: این آمادگی وجود دارد که با هر پدیده ای که بخواهد نا امنی ایجاد کند و برای مردم تهدید باشد، برخورد صورت گیرد و هیچ وقت اجازه چنین مواردی را نخواهیم داد.

رییس شورای تامین شهرستان شادگان تصریح کرد: در حال حاضر امنیت حاکم بر این شهرستان پایدار و مردمی است و هیچ مسیله ای این امنیت را تهدید نمی کند.

صبری پور یاد آور شد: برخی افراد موتورسوار منتسب به یک طایفه صبح روز گذشته در یکی از خیابان‌های شادگان اقدام به تیراندازی و ایجاد وحشت بین شهروندان کردند.

او اضافه کرد: از همان لحظات اولیه اقدام اطلاعاتی و پلیسی برای شناسایی عاملان این تیراندازی انجام و هفت نفر از عوامل اصلی شناسایی و دستگیر شدند.

سرپرست فرمانداری شادگان در پایان افزود: پیشاپیش از مردم شریف شادگان، شهروندان، بزرگان، اقوام و نخبگان شهرستان در خصوص همکاری آنان در تامین امنیت شهرستان تقدیر و تشکر می نماییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز