صنعت نفت آبادان ۰ - ۱ پیکان؛

ویسی برنده جدال مربیان جنوبی/صنعت نفت از پیکان هم جا ماند

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۲۱:۴۱:۱۸
کد خبر: ۱۰۴۲۱۶۰
ویسی برنده جدال مربیان جنوبی/صنعت نفت از پیکان هم جا ماند
شاگردان بهنام سراج در دیداری خارج از خانه با یک گل مغلوب تیم فوتبال پیکان شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امشب از دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال مهمان تیم پیکان بود که در پایان این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار هردو تیم موقعیت هایی را خلق کردند که البته سهم پیکانی ها بیشتر بود، در نهایت نیمه اول را به تساوی رضایت دادند تا نتیجه دیدار در نیمه مربیان رقم بخورد.

نیمه دوم این پیکانی ها بودند که توانستند از موقعیت خود بهتر بهره ببرند و به گل دست یابند. در همین راستا در دقیقه ۵۱ جلال الدین علی محمدی با یک شوت سریع و دقیق از پشت محوطه جریمه دروازه نفتی ها را باز کرد تا اولین گل این دیدار به نفع میزبان ثبت شود.

در ادامه تلاش دو تیم برای دستیابی به گل بی ثمر بود و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان عبدالله ویسی به پایان رسید تا حاشیه امنیت پیکان در جدول بیشتر شود.

در همین راستا بهنام سراج در این دیدار ناصر سالاری، حسین ساکی، عقیل کعبی، عیسی آل کثیر، طالب ریکانی، میلاد جهانی، مصطفی احمدی، سیدمحمد قریشی، جعفر سلمانی، محمد اهل شاخه، محمود مطلق زاده را به میدان فرستاده بود.

همچنین آرام آیراپتیان، سیدمهران موسوی، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی(۴۶ امیرحسین کریمی)، فراز امامعلی، جلال الدین علی محمدی، حجت حق وردی، سیدمحمد ستاری، شهریار مغانلو، محمد ابراهیمی، علیرضا کوشکی بازیکنان عبدالله ویسی در مصاف با صنعت نفت آبادان را تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت محمد رضا اکبریان و کمک‌ سعید تورج عیوض محمدی، حمیدرضا کنعانی و احمد مرشیدی برگزار شد و نظارت این رقابت بر عهده اسماعیل صفیری بود.

در این دیدار فراز امامعلی(۴۱) از پیکان کارت زرد داور را دریافت کرد.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با ۳۸ امتیاز در جایگاه هفتم باقی ماند و پیکان با ۲۷ امتیاز در جایگاه چهاردهم لیگ برتر قرار دارند.

 

نظر شما