رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر داد:

۲ مصدوم بر اثر برخورد شدید خودرو تیبا و پژو پارس+ببینید

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۳:۲۵:۳۳
کد خبر: ۱۰۴۲۴۷۷
۲ مصدوم بر اثر برخورد شدید خودرو تیبا و پژو پارس+ببینید
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: برخورد شدید خودرو تیبا و پژو پارس در مسیر جاده ساحلی حد فاصل پارک قوری و پل پنجم دو مصدوم بر جای گذاشت.

ابراهیم قنبری ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت هشت و ۱۳ دقیقه امروز بیست و یکم مرداد ماه جاری، طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، خبر تصادف خودرو تیبا و پژو پارس اعلام شد.

او با بیان اینکه این حادثه در مسیر جاده ساحلی حد فاصل پارک قوری و پل پنجم اتفاق افتاده بود، گفت: به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه ۷۷ آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: در این حادثه برخورد شدید خودرو تیبا به پژو پارس منجر به واژگونی خودرو پژوپارس شده است و رانندگان خودروها که دو مرد ۴۶ و ۲۶ ساله بودند دچار مصدومیت شده بودند.

قنبری بیان کرد: آتش‌نشانان با چیدمان علایم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و ایمن سازی محل حادثه از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کردند و مصدومین را به عوامل اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اضافه کرد: آتش نشانان خودروها را به حاشیه ی امن مسیر انتقال داده و با شستشوی سطح بزرگراه و ایمن سازی محل حادثه به ماموریت خود در ساعت ۱۰:۱۳ دقیقه پایان دادند.

نظر شما