استاندار خوزستان خبر داد:

منابع لازم برای پرداخت حقوق کارگران نیشکر هفت تپه و از سر گیری کشت آزاد شد

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۶:۰۰:۳۹
کد خبر: ۱۰۴۲۵۹۷
منابع لازم برای پرداخت حقوق کارگران نیشکر هفت تپه و از سر گیری کشت آزاد شد
استاندار خوزستان گفت: امروز مبالغ و منابع مورد نیاز برای پرداخت حقوق کارگران شرکت کشت و صنعت هفت تپه آزاد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ساعتی قبل غلامرضا شریعتی در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکلات و مطالبات کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری‌هایی که از طرف مسوولان استانی انجام شد، پس از هماهنگی‌ های لازم از سوی شورای امنیت ملی کشور، معاون اول رییس جمهوری، وزیر کشور، مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اصل ۹۰ صورت گرفت در نهایت با دستور مستقیم رییس قوه قوه قضاییه و مسوولیت دادستان کل کشور مبنی انجام اقدامات لازم برای ادامه فعالیت شرکت هفت تپه، امروز مبالغ و منابع مورد نیاز برای پرداخت حقوق کارگران این شرکت آزاد شد.

رییس شورای تامین استان خوزستان گفت: علاوه بر این نیز منابع مالی لازم برای کشت جدید در هفت تپه تامین شده است تا از این طریق روند تولید محصولات شرکت از سر گرفته شود.

استاندار خوزستان افزود: همچنین معوقات حقوقی این کارگران مربوط به ماه‌های اردیبهشت و مرداد طی چند روز آینده پرداخت خواهد شد.

شریعتی از شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به عنوان یک واحد تولیدی بزرگ نام برد و بیان کرد: ادامه روند تولید این شرکت در سال"جهش تولید" گام موثری در تولید شکر به عنوان یک کالای استراتژی برای کشور خواهد بود.

استاندار خوزستان در پایان اضافه کرد: امیدواریم با اقداماتی که انجام می‌شود، این شرکت مانند سال‌های گذشته در راستای خود اتکایی و خودکفایی اقتصادی و امنیت غذایی کشور نقش آفرین باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز