طی نشستی در اداه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان؛

اعضای هیات موسس انجمن مد و لباس خوزستان معرفی شدند

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۵:۵۱:۰۸
کد خبر: ۱۰۴۳۱۶۳
اعضای هیات موسس انجمن مد و لباس خوزستان معرفی شدند
طی نشستی با حضور معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، اعضای هیات موسس انجمن مد و لباس خوزستان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ناصر آریایی نیا معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه توانمندی استان در زمینه مد و طراحی لباس قابل توجه است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع مد و لباس و ساماندهی و تقویت این صنعت در استان، تشکیل هر چه سریع تر انجمن و توسعه فعالیت های طراحی لباس ضرورت دارد.

مدینه نریمیسا از فعالان هنرهای تجسمی و مد و لباس خوزستان در این نشست گفت: ضرورت حمایت از فعالان حوزه مد و لباس بیش از پیش احساس می شود و تلاش برای تشکیل انجمن مد و لباس استان گامی در راستای تقویت این حوزه است.

او ضمن قدردانی از حمایت همیشگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، اولین گام را عضوگیری افراد فعال حوزه مد و لباس دانست و بهره مندی از تجارب انجمن های دیگر را در انجام این مهم ضروری برشمرد.

لازم به ذکر است که در پایان ابلاغ اعضای هیات موسس انجمن مد و لباس خوزستان توسط معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به آنها اعطا شد.

در همین راستا، نسرین ارجمندی، زینب بابایی، شهنوش شرف الدین، مریم صبوری نیا و پریسا خاکساری به عنوان اعضای هیات موسس انجمن مد و لباس خوزستان معرفی شدند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز