۲۵ و ۲۶ مرداد ماه جاری انجام می شود:

پاسخگویی مدیران کل حفاظت محیط زیست و ثبت احوال خوزستان در مرکز سامد

۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۴:۲۲:۱۵
کد خبر: ۱۰۴۳۵۱۹
پاسخگویی مدیران کل حفاظت محیط زیست و ثبت احوال خوزستان در مرکز سامد
طی تاریخ ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه جاری، مدیران کل حفاظت محیط زیست و ثبت احوال استان خوزستان پاسخگوی تماس های تلفنی شهروندان خواهند شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، در ادامه حضور مدیران استان در مرکز سامد استانداری خوزستان، روزهای شنبه و یکشنبه هفته آتی، مدیران کل حفاظت محیط زیست و ثبت احوال استان خوزستان پاسخگوی تماس های تلفنی شهروندان خواهند شد.

مدیر مرکز سامد استانداری خوزستان در این خصوص اظهار کرد: در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تاکید استاندار مبنی بر تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردم به مدیران مربوطه و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هم استانی های محترم، روزهای شنبه و یکشنبه هفته آتی مدیران کل حفاظت محیط زیست و ثبت احوال استان خوزستان در مرکز سامد استانداری پاسخگویی شهروندان خواهند شد.

او گفت: شهروندان از سراسر استان به دلیل شیوع بیماری کرونا می توانند، بدون مراجعه حضوری روز شنبه در وقت اداری مورخ ۹۹/۵/۲۵ از ساعت ۱۰ الی ۱۲صبح با مدیرکل حفاظت محیط زیست و روز یکشنبه مورخ ۹۹/۵/۲۶ با مدیرکل ثبت احوال استان خوزستان از طریق شماره تلفن ۱۱۱ با انتخاب گزینه ۳ تماس برقرار نمایند و سوالات انتقادات و درخواست های خود را با مدیران یاد شده مطرح نمایند.

عزت براتی در پایان افزود: "سامد" سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسوولان است که از طریق این سامانه مردم به راحتی بدون مراجعه حضوری می توانند مشکلات خود را با دستگاه های اجرایی مطرح و پیگیری نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز