رییس هیات اسکیت خوزستان در گفت و گو با برنا بیان کرد:

نبود زمین تمرینی بزرگ ترین مشکل اسکیت سواران استان

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۸:۵۶
کد خبر: ۱۰۴۴۱۲۰
نبود زمین تمرینی بزرگ ترین مشکل اسکیت سواران استان
رییس هیات اسکیت خوزستان بزرگترین مشکل پیش روی هیات اسکیت را نبود یک زمین مناسب برای تمرین دانست.

صادق ظهیری امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا از اهواز ضمن بیان این موضوع اظهار کرد: در دیداری که صبح جمعه با ورزشکاران و علاقه مندان اسکیت در ساحلی اهواز صورت گرفت با ورزشکاران به تمرین پرداخته و این عزیزان مشکلات خود را مطرح کردند.

او گفت: اکثر ورزشکاران از نبود مکانی مناسب برای تمرین به سختی تمرینات خود را در اماکن شهری انجام می دهند.

رییس هیات اسکیت خوزستان افزود: پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته آمادگی خود را در برای سرمایه گذاری در صورت تخصیص یک زمین برای تمرین اعلام نمودند.

او گفت: بزرگترین معضل پیش روی هیات اسکیت و علاقمندان به این رشته نبود زمین تمرینی است و این مشکل خیلی از علاقمندان را دل سرد کرده است.

ظهیری افزود: بر اساس صحبت هایی که با اداره ورزش و جوانان خوزستان صورت گرفته، مقرر شد دو قطعه زمین در مجموعه غدیر اهواز در اختیار هیات اسکیت قرار گیرد که امیدوارم در روزهای آتی این قول محقق شود و مجموعه اسکیت اهواز صاحب زمین تمرینی شوند.

رییس هیات اسکیت خوزستان بیان کرد: از شهرداری ها تقاضا داریم که با هیات اسکیت همکاری داشته و مکان های ورزش های همگانی را در اختیار ما قرار دهند.

ظهیری در پایان گفت: از خانواده ها تشکر ویژه دارم که واقعا حامی هیات وموجب  دلگرمی ما هستند و از این پس روز جمعه توسط هیات به منظور تجمع برای هماهنگی بیشتر و انتقال تجربیات و ایجاد فضای صمیمیت و همدلی بین ورزشکاران مربیان و داوران در نظر گرفته شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز