رییس اداره تبلیغات اسلامی شادگان خبرداد :

ضرورت ثبت نام هیات‌های مذهبی شادگان در سامانه بیرق

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۵:۴۹:۲۸
کد خبر: ۱۰۴۴۲۸۵
ضرورت ثبت نام هیات‌های مذهبی شادگان در سامانه بیرق
رییس اداره تبلیغات اسلامی شادگان گفت: تمامی هیات‌ها برای برگزاری مجالس عزاداری محرم امسال باید قبل از فرارسیدن این ماه نسبت به ثبت‌نام در سامانه کشوری بیرق اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، حجت الاسلام مصطفی جزایری اصل امروز در جلسه کارگروه فرهنگی با محوریت برنامه ریزی مراسم ماه محرم این شهرستان اظهار کرد: مسوولان هیات‌های مذهبی شادگان با مراجعه و ثبت‌نام در این سامانه بر رعایت تمامی نکات بهداشتی در ماه محرم تعهد می‌دهند.

او گفت: بعد از انجام تعهد بر اساس مقررات ستاد ملی کرونا، کد رهگیری فعالیت برای آنها صادر می‌شود که در قبال آن می‌توانند به خاطر شرایط خاص کرونایی در چارچوب مقررات برنامه‌های خود را انجام دهند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شادگان افزود: بر این اساس هیات های مذهبی در سطح این شهرستان برای برپایی مراسم سوگواری محرم، ملزم به مراجعه به"پایگاه اینترنتی بیرق"  به آدرس  beyragh.mobi  به منظور ثبت‌نام و اعلام مشخصات و فعالیت های آنها هستند.

جزایری اصل در پایان بیان کرد: همه هیات های مذهبی ملزم به ثبت‌نام در"سامانه بیرق" هستند زیرا فعالیت آنها در ایام محرم تنها با این اقدام ممکن خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز