صنعت نفت آبادان ۳-۱ شاهین شهرداری بوشهر؛

سقوط غم انگیز شاهین در آبادان/برد حیثیتی برای صنعت نفت

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۱:۵۴:۱۶
کد خبر: ۱۰۴۴۴۱۵
سقوط غم انگیز شاهین در آبادان/برد حیثیتی برای صنعت نفت
شاگردان بهنام سراج در دیداری خانگی با نتیجه سه بر یک تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر را شکست دادند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امشب از دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال میزبان تیم شاهین شهرداری بوشهر بود که در پایان این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود میزبان به پایان رسید.

نیمه اول دیدار با رقابت هجومی نفتی ها آغاز شد و پس از چند موقعیت، بالاخره در دقیقه ۱۹ روی پاسکاری عیسی آل کثیر و جعفر سلمانی، توپ در محوطه جریمه مجدد به آل کثیر رسید و این بازیکن فرصت طلب با یک بغل پا گل اول این دیدار و دوازدهمین گل فصل خود را به ثمر رساند. در پایان صنعت نفت آبادان با این نتیجه پیروز به رختکن رفت.

نیمه دو دیدار نیز با رقابت هجومی نفتی ها آغاز شد تا در همان دقایق اول نیمه دوم(۵۰) روی یک کار گروهی، پاس میلاد جهانی در پشت محوطه جریمه شاهین به غبیشاوی رسید و این بازیکن جوان با یک شوت کات‌دار و محکم دومین گل برزیلی ها را به ثمر رساند. میلا جهانی با این پاس در جدول پاسورهای لیگ با هشت پاس در صدر جدول باقی ماند

در ادامه بهروز نوروزی فرد در دقیقه 82 با نفوذ به محوطه جریمه یکی از دو گل خورده تیمش را جبران کرد تا شاگردان پاشازاده همچنان امیدوار بمانند، اما این پایان کار نبود و طالب ریکانی در دقیقه 89 تیر خلاص را بر پیکر شاهین زد تا این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود برزیلی ها به پایان برسد و سقوط غم انگیز شاهین در آبادان رقم بخورد.

در همین راستا بهنام سراج در این دیدار محمد دریس، محمد اهل شاخه، محمد قریشی، حسین ساکی، عقیل کعبی، مصطفی احمدی، محمدرضا غبیشاوی(۷۹ رضا جبیره)، جعفر سلمانی، فاخر تهامی(۶۸ علی ستاوی)، میلاد جهانی(۶۸ طالب ریکانی) و عیسی آل کثیر(۷۹ حسین بغلانی) را به میدان فرستاده بود.

همچنین ابوالفضل درویش‌وند، لوکا گادرانی(81 بهروز نوروزی فر)، مرتضی غلامعلی تبار، حسن نجفی، ابوالفضل رزاق پور، محمد سلطانی مهر، امیرحسین موسی زاده، علیرضا ابراهیمی(۴۸ مصطفی احمدی)، اسماعیل شریفات(66 بهمن سالاری)، میلاد صارمی(66 علی رئیسی) و دانیال مومنی(81 حسین مالکی) بازیکنان مهدی پاشازاده در مصاف با صنعت نفت آبادان را تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت یاسر همرنگ و کمک‌ محمد راهی، حامد صفایی و امیر ایار برگزار شد و نظارت این رقابت بر عهده مسعود مرادی بود.

در این دیدار محمدرضا غبیشاوی(58) و عقیل کعبی(63) از صنعت نفت آبادان و حسن نجفی(62) از شاهین شهرداری بوشهر کارت زرد داور را دریافت کرد.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با ۴۱ امتیاز در جایگاه هفتم باقی ماند و شاهین شهرداری بوشهر با ۲۲ امتیاز در جایگاه شانزدهم لیگ برتر قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز