نفت مسجدسلیمان ۰ - ۰ سایپا؛

نفت همچنان قانع به یک امتیاز/کسب ۱۷ تساوی در لیگ نوزدهم

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۲:۴۲:۱۰
کد خبر: ۱۰۴۴۴۵۱
نفت همچنان قانع به یک امتیاز/کسب ۱۷ تساوی در لیگ نوزدهم
تیم های نفت مسجدسلیمان و سایپا به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان امشب از دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال مهمان تیم سایپا بود که در پایان این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در همین راستا مهدی تارتار در این دیدار احمد گوهری، حامد نورمحمدی، آرمان قاسمی، مجید عیدی، پیام ملکیان، میثم نقی‌زاده، علیرضا علیزاده، صادق صادقی بابامحمدی (90 امید سینگ)، حسین ابراهیمی (83 محمد امین اسدی)، مهدی زبیدی (58 سجاد جعفری) و میرهادی میرجوان (83 مهدی رستمی) را به میدان فرستاده بود.

همچنین محمدحسین اکبرمنادی، خالد شفیعی، آرمین سهرابیان، سعید محمدفرد، سید ابوالفضل جلالی، روزبه شاه‌علی دوست، محمدصادق بارانی، حسین کامیاب(72 امیرعلی صادقی)، رضا جعفری(62 محمدرضا سلیمانی)، مرتضی آقاخان(72 معین عباسیان) و آرمان رمضانی بازیکنان ابراهیم صادقی در مصاف با نفت مسجدسلیمان را تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت حسین زیاری و کمک محمدرضا مدیر روستا، رضا حیدری و حسین زمانی برگزار شد و نظارت این رقابت بر عهده علی نقی مصطفی نژاد بود.

در این دیدار مجید عیدی(دقیقه22)، مهدی تارتار(دقیقه 64) از نفت مسجدسلیمان و سعید محمدفرد(دقیقه 88) و روزبه شاه علیدوست(دقیقه 93) از سایپا کارت زرد داور را دریافت کردند.

لازم به ذکر است که تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با 35 امتیاز در جایگاه نهم و پارس جنوبی جم با 29 امتیاز در جایگاه دوازدهم لیگ برتر باقی ماند.

 

 

نظر شما
پرونده ویژه