پیام استاندار خوزستان به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۱:۵۰:۱۶
کد خبر: ۱۰۴۴۶۸۳
پیام استاندار خوزستان به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن
استاندار خوزستان در پیامی سالروز ورود آزادگان را به میهن گرامیداشت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن را گرامیداشت.

متن پیام استاندار خوزستان به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان والامقام، اسوه های ایمان، فداکاری و استقامت به ایران اسلامی است. روز پرشکوهی که پس از سال ها انتظار رقم زده شد و عزیزان آزاده با افتخار، صبر، شکیبایی و تحمل رنج اسارت به آغوش ملت بازگشتند. این روز سرآغاز تجلی عینی پیروزی رشادت ها و دلیرمردی های دلاورانی است که با تمام وجود از هستی خویش گذشتند و در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح با عشق الهی، ولایتمداری و روحیه ای والا که نشات گرفته از عمق ارزش های اسلامی و انقلابی در وجود آنان بود، ایستادند و او را به زانو درآوردند.

اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضمن حفظ  استقلال، با  اقتدار  در مقابل دشمنان ایستاده و ملت بزرگ ایران در  امنیت و آسایش قرار دارد، بی تردید میراث گرانقدر شهیدان جاودان، جانبازان شکیبا و آزادگان سرافرازی است که همواره بیدار دل به پاسداری و حراست از سرزمینشان با تدابیر ارزشمند رهبری فرزانه و در کنار ملت غیور ایران همت گماشته اند.

در این روز با شکوه یاد و نام تمامی راست قامتانی که سال ها در اسارت، ایستادند و سرافرازانه به میهن اسلامی بازگشتند را گرامی داشته و این پیروزی بزرگ را به تمامی خانواده های گرانقدر شهدا، ایثارگران و جانبازان غیور و آزادگان همیشه سرافراز تبریک عرض می نمایم.

 

غلامرضا شریعتی

استاندار خوزستان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز