فرماندار ویژه آبادان خبر داد:

الحاق چهار منطقه به آبادان در مرحله نهایی شدن است/کشور و استان باید با حساسیت ویژه مسایل آبادان را دنبال کنند

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۲۰:۰۷:۳۵
کد خبر: ۱۰۴۵۵۲۹
الحاق چهار منطقه به آبادان در مرحله نهایی شدن است/کشور و استان باید با حساسیت ویژه مسایل آبادان را دنبال کنند
فرماندار ویژه آبادان در نشست بررسی تعیین تکلیف وضعیت برخی مناطق حومه آبادان به شهرستان گفت: الحاق رمیله ی غربی-بخشی از سلیچ شرقی، طویشه و کوی نیرو در مرحله ی نهایی شدن است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید زین العابدین موسوی عصر امروز در حاشیه نشست بررسی مشکلات مناطق رمیله غربی، طویشه، سلیچ شرقی و کوی نیرو در گفت و گو با رسانه ها اظهار کرد: امروز جلسه ای در خصوص تعیین تکلیف نهایی مناطقی از حاشیه ی آبادان که وضعیت شهری و روستایی آن تا کنون مشخص نشده است، برگزار کردیم.

او گفت: در خصوص کوی نیرو، سلیچ شرقی(تا کانال روستای خرخره)، رمیله ی غربی و طویشه تصمیمات تعیین کننده ای اتخاذ و مقرر شد سازمان منطقه آزاد اروند از طریق کمیسیون ماده هشت، دیگر دستگاه ها و شهرداری در خصوص ملاحظات فنی ناظر بر تعیین حریم و محدوده ی شهری در قالب گزارشی به کمیسیون ماده هشت ظرف  چند روز آینده اقدامات نهایی نمایند.

فرماندار ویژه آبادان افزود: در چند روز آینده با تکمیل مستندات و برگزاری جلسه ی نهایی مصوبات کارگروه به وزارت کشور ارسال خواهد شد و خود شخصا به اتفاق نمایندگان مردم آبادان در وزارت کشور این مهم را پیگیری می نماییم.

موسوی بیان کرد: از این طریق در نهایت امیدوار هستیم شهروندان صبور و عزیز این مناطق را از مشکلات باقیمانده چندین ساله رها سازیم.

معاون استاندار خوزستان در پایان تاکید کرد: کشور و استان باید با حساسیت ویژه و بیشتری مسایل آبادان را دنبال کنند. بارها تاکید کردم بواسطه ی وجود سازمان منطقه آزاد اروند تمام ادارات آبادان باید تبدیل به اداره کل شوند. از سازمان منطقه آزاد اروند می خواهم این موضوع را در صدر اقدامات خود قرار دهد. قطعا با اداره کل شدن این ادارات، کارها چه در امور اعتبار و هزینه و چه در امور پروژه ها و خدمات تسهیل خواهد شد.

لازم به ذکر است که این نشست با حضور مسوولین سازمان منطقه آزاد اروند، نماینده شورای شهر، فضل الله پور جانشین معاونت سیاسی و اجتماعی استاندار، صدیقی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری، انصاری مدیرکل مسکن، شهردار آبادان و دیگر مسوولین  استانی مربوطه برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز