رییس هیات هندبال استان خوزستان در گفت و گو با برنا مطرح کرد:

حفظ سهمیه لیگ اولویت ما است/ به دلیل نبود منابع مالی موفق به حفظ بازیکنان بومی و جذب بازیکنان مورد نظر نشدیم/ حمایت مسوولین رده بالای خوزستان از هندبال یک ضرورت انکار ناپذیر است

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۱:۰۱:۳۴
کد خبر: ۱۰۴۵۷۲۰
حفظ سهمیه لیگ اولویت ما است/ به دلیل نبود منابع مالی موفق به حفظ بازیکنان بومی و جذب بازیکنان مورد نظر نشدیم/ حمایت مسوولین رده بالای خوزستان از هندبال یک ضرورت انکار ناپذیر است
رییس هیات هندبال استان خوزستان گفت: قردادهای سال گذشته بازیکنان را تسویه کرده ایم اما همجنان در کسب منابع مالی برای جذب بازیکنان جدید مشکل داریم.

سروش کجبافی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز، با اشاره به آخرین وضعیت تیم‌های لیگ برتری هندبال خوزستان اظهار کرد: مشکلات در هزینه های ورودی هر دو تیم بانوان و آقایان با حمایت اداره کل  ورزش و جوانان خوزستان و نماینده شهرستان بهبهان در مجلس شورای اسلامی حل شد و توانستیم این هزینه‌ها را امروز پرداخت کنیم و رسما وارد کارزار رقابت های لیگ برتر هندبال شویم.

اوگفت: مبالغ باقی مانده از قرارداد بازیکنان در سال‌های گذشته تسویه شده و هیچ مشکلی در این خصوص نداریم اما به علت نبود منابع مالی لازم، موفق به جذب بازیکنان مورد نظرمان نشدیم.

رییس هیات هندبال استان خوزستان با اشاره به برگزاری نشست خود با نماینده مردم بهبهان و استاندار خوزستان، افزود: در این نشست قول های مساعدی به منظور حمایت از هیات هندبال استان خوزستان و تیم‌های این هیات دادند و امیدواریم که تا پنجم شهریور عملی شده و نقدینگی لازم تزریق شود.

کجبافی بیان کرد: فدراسیون هندبال پنجم شهریور ماه جلسه‌ای با حضور تمام نمایندگان تیم‌های لیگ برتری خواهد گرفت و قرعه‌کشی لیگ هم در همین زمان برگزار خواهد شد.

 او در خصوص زمان آغاز دیدارها اضافه کرد: لیگ بانوان از چهارم مهر و لیگ آقایان نیز از هفته آخر شهریور ماه آغاز خواهد شد.

رییس هیات هندبال استان خوزستان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی که داشتیم و حمایت هایی که از طریق اداره کل  ورزش خوزستان، استانداری خوزستان و نماینده مردم بهبهان صورت گرفت موفق شدیم که وارد لیگ برتر شویم اما آن چیزی که از حضور در لیگ برتر مهمتر است حفظ سهمیه در لیگ است که اولویت ما بوده و تلاش می کنیم در لیگ زنگ تفریحی برای تیم‌های دیگر نباشیم و شان استان خوزستان را حفظ کنیم.

کجبافی اظهار کرد: مسوولین رده اول استان نگاه ویژه‌ای به هندبال داشته باشند، هندبال خوزستان یکی از قطب‌های هندبال کشور است و نتایجی که تا کنون به دست آمده گواه بر این است، سال گذشته در تمام رده های سنی مقام های برتر را کسب نمودیم و این دستاورد بیانگر این است که به صورت سیستماتیک و با برنامه مدون در حال کار هستیم.

او تاکید کرد: مشکلات مالی موجب شده که در جذب بازیکنان قوی ناتوان باشیم و کار به جایی رسیده است که بازیکنان درجه یک ما که بومی استان هستند با قراردادهای به تیم‌های با بنیه مالی بهتر به دیگر استان‌های کوچ کنند.

رییس هیات هندبال استان خوزستان در پایان افزود: تا هفته آینده پنجم شهریور باید قرارداد بازیکنان را ثبت کنیم تیم‌های رقیب هزینه‌های بالایی کردند و از طریق مسوولین رده بالای خود حمایت می‌شوند و اسپانسرهایی چون سپاهان اصفهان، ذوب آهن، مس کرمان و سنگ آهن طبس را وارد میدان کرده اند، انتظار داریم که مسوولین استان خوزستان با حمایت های خود از تیم های هندبال و حمایت صنایع از این تیم ها بتوانیم گام‌های خوبی را در ورزش خوزستان برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز