طی نامه ایی انجام شد:

شکایت هیات فوتبال خوزستان از داور دیدار فولاد - پارس جنوبی جم

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۱۳:۰۵
کد خبر: ۱۰۴۵۸۳۵
شکایت هیات فوتبال خوزستان از داور دیدار فولاد - پارس جنوبی جم
هیات فوتبال خوزستان در نامه‌ای خطاب به دبیرکل فدراسیون فوتبال مراتب اعتراض و شکایت خود را نسبت به قضاوت داوران دیدار پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، هیات فوتبال استان خوزستان طی نامه ایی به دبیرکل فدراسیون فوتبال، رسما اعتراض خود را در خصوص داور دیدار هفته بیست و نهم لیگ نوزدهم برتر فوتبال ایران بین تیم های پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان، اعلام کرد.

در بخشی از نامه هیات فوتبال خوزستان خطاب به دبیرکل فدراسیون فوتبال آمده است:

"باشگاه فولاد  خوزستان از تیم های ریشه دار کشور و استان خوزستان بوده که سرمایه گذاری هنگفتی را در راستای شکوفاسازی استعدادها در تیم های پایه نموده و هم اکنون نیز جز تیم های بالانشین لیگ برتر می باشد و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در حال رقابت با سایر تیم های طراز اول کشور می باشد.

این تیم در چند بازی اخیر به خصوص بازی با نساجی مازندران که به نظر می رسد محرومیت داور مسابقه به دلیل اشتباهات موثر در نتیجه گردید و همچنین بازی اخیر بازی با پارس جنوبی جم که به اذعان کارشناسان داوری و اهالی فوتبال از اشتباهات داوری ضربات سخت و جبران ناپذیری دریافت نموده است"دو پنالتی مسلم فولاد نادیده گرفته شده است"و امتیازات تاثیرگذاری را که به قیمت از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است.

لذا با توجه به در پیش بودن هفته نهایی منتهی به پایان لیگ برتر و حساسیت بازی ها، تدابیری اتخاذ گردد که از داوران با تجربه و شایسته استفاده گردد که حق این تیم تامین و قربانی تصمیم گیری نادرست داوران قرار نگیرد.

لازم به ذکر است که تیم فولاد خوزستان در آخرین بازی این فصل از ساعت ۲۰:۴۵ روز پنجشنبه سی ام مردادماه جاری، میزبان تراکتور تبریز است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز