استاندار خوزستان بیان کرد:

برای فولاد مردان آرزوی موفقیت دارم/نتایج و جدول مسابقات را دنبال می‌کنم

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۷:۴۵:۰۴
کد خبر: ۱۰۴۶۰۳۳
برای فولاد مردان آرزوی موفقیت دارم/نتایج و جدول مسابقات را دنبال می‌کنم
استاندار خوزستان برای موفقیت فولاد در دیدار پایانی لیگ برتر و کسب سهمیه آسیایی آرزوی موفقیت نمود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز با بیان اینکه من هم به مانند هر فردی در خوزستان پیگیر نتایج تمام تیم‌های فوتبال و دیگر ورزش‌های استان هستم، اظهار کرد: تیم‌های فوتبال استان در لیگ‌های مختلف نتایج خوبی گرفته‌اند و باعث خوشحالی مردم استان شده‌اند. اگر بخواهم در مورد فولادخوزستان به طور خاص صحبت کنم این تیم نتایج در خورشان نام فوتبال خوزستان را گرفته است.

او گفت: نتایج و جدول مسابقات را دنبال می‌کنم، از اهمیت دیدار پایانی برای فولاد در راه کسب سهمیه آسیایی با خبر هستم و برای تیم فولاد در دیدار پایانی آرزوی موفقیت می‌کنم، مجموعه باشگاه فولاد از نظر نرم‌افزار و سخت‌افزار در سطح کشور کم نظیر است و با مدیریت مهندس محمدی در راس شرکت فولاد که اهتمام ویژه‌ای به ورزش دارد و حضور آقای آذری به عنوان مدیرعامل کار بلد و فوتبالی نوید روزهای خوش را برای این تیم، هواداران و مردم خوزستان را می‌دهد.

استاندار خوزستان در پایان افزود: خیلی خوشحالیم آقای نکونام که یکی از مفاخر فوتبال ایران است به عنوان سرمربی در این مجموعه حضور دارد، نتایج خوب گرفته شده و امیدواریم که در دیدار آخر با همت و تلاش کادرفنی، بازیکنان و دیگر اعضای تیم بتوانند نتیجه دلخواه خود را کسب کنند و بدانند همه مردم خوزستان پشتشان هستند و برای موفقیتشان دعا می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز