بایرن مونیخ و لیورپول در صدر باشگاه‌های برتر جهان؛

جدیدترین رتبه بندی جهانی و آسیایی باشگاه های فوتبال کشور/رتبه ۵۱ تیم فولاد خوزستان در آسیا+ببینید

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۷:۱۹:۱۰
کد خبر: ۱۰۴۶۱۵۶
جدیدترین رتبه بندی جهانی و آسیایی باشگاه های فوتبال کشور/رتبه ۵۱ تیم فولاد خوزستان در آسیا+ببینید
در تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی دنیا، تیم فوتبال فولاد خوزستان به عنوان تیم پنجم ایران و ۵۱ قاره آسیا معرفی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سایت footballdatabase در تازه‌ترین به روزرسانی خود، رده‌بندی جدید تیم‌های باشگاهی جهان را اعلام کرد.

در همین راستا تیم بایرن مونیخ در صدر رنکینگ تیم‌های باشگاهی قرار دارد و پس از آن لیورپول، پاری‌سن ژرمن، منچستر سیتی، رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، اینترمیلان، آر بی لایپزیک و آتالانتا در رده دوم تا دهم قرار دارند.

در بین تیم‌های مطرح دیگر نیز، منچستریونایتد در رده سیزدهم، آث میلان در رده هفدهم و یوونتوس هم در بین تیم‌های مطرح در رده هجدهم قرار گرفتند.

در میان تیم‌های آسیایی نیز الهلال عربستان در رده چهل و هشتم این رنکینگ و اول آسیا قرار دارد و تیم‌های چئونبوک موتورز کره‌جنوبی، الدحیل قطر، کاواساکی ژاپن، اولسان کره‌جنوبی، شانگهای چین، السد قطر، پرسپولیس، گوانژو اورگراند و النصر عربستان هم ۱۰ تیم برتر قاره کهن هستند.

همچنین در رده جهانی پرسپولیس در جایگاه ۱۴۵ جهان قرار دارد. استقلال در جایگاه ۲۱۶ این رده بندی قرار دارد و تیم‌های سپاهان، تراکتورسازی تبریز، فولاد خوزستان و شهر خودرو هم در رده‌های بعدی باشگاه‌های جهان قرار دارند.

فولاد خوزستان در این رده بندی جایگاه ۶۰۶ را در رنکینگ جهانی و جایگاه ۵۱ را در رنکینگ آسیا به خود اختصاص داده است. تیم های صنعت نفت آبادان در رنکینگ جهانی ۷۷۳ و در رنکینگ آسیایی در جایگاه ۶۸ قرار دارد.

همچنین تیم نفت مسجدسلیمان در ره بندی جهانی در جایگاه ۱۴۵۳ و در رنکینگ آسیایی در رتبه ۱۵۶ قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز