استاندار خوزستان تاکید کرد:

الزام تمامی دستگاه ها به آگاه سازی مشمولین دریافت تسهیلات کرونا / بانک های روند پرداخت را تسریع ببخشند

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۳:۳۳:۴۴
کد خبر: ۱۰۴۶۴۶۸
الزام تمامی دستگاه ها به آگاه سازی مشمولین دریافت تسهیلات کرونا / بانک های روند پرداخت را تسریع ببخشند
استاندار خوزستان گفت: دولت شرایط جبران بخشی از خسارات ناشی از بیماری کرونا که بر زندگی مردم وارد شده را محقق کرده و با اطلاع رسانی بیشتر قطعاً همچون استان های دیگر، استقبال بیشتری از این طرح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز چهارشنبه 29 مرداد ماه جاری در جلسه تسهیلات کرونا با اشاره به اهمیت حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در برنامه های خبر رسانه ملی، اظهار کرد: لزوم حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در برنامه های خبری شبکه استانی و خبرگزاری ها به منظور آگاه سازی و تشویق مردم و مشمولین به استفاده از این تسهیلات حمایتی دولت در مقابل بیماری کرونا حس می شود.

او گفت: دولت شرایط جبران بخشی از خسارات ناشی از بیماری کرونا که بر زندگی مردم وارد شده را محقق کرده و با اطلاع رسانی بیشتر قطعاً همچون استان های دیگر، استقبال بیشتری از این طرح خواهد شد.

استاندار خوزستان با تأکید بر موضوع اطلاع رسانی در این زمینه توسط دستگاه های مختلف، افزود: لازم است آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و سایر دستگاه ها نسبت به آگاه نمودن ذینفعان و کسانی که توانایی استفاده از تسهیلات کرونا دولت را دارا هستند، اقدام نموده و به ارسال پرونده های آنها سرعت ببخشند.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: دستگاه ها از سخت گیری و ایجاد مانع برای دریافت این تسهیلات بپرهیزند و بانک ها، علی الخصوص بانک هایی که میزان پرداخت های آنها نسبت به دیگر بانک ها کم است نیز روند پرداخت را تسریع ببخشند تا شرایط جذب تسهیلات در استان افزایش یابد.

شریعتی در پایان با اذعان به تأثیر منفی بیماری کرونا بر معیشت مردم و روزمره بودن درآمد آنها، تصریح کرد: برای مردم امکان اینکه چند روز بیکار باشند و زندگی خود را سپری کنند غیر ممکن است این تسهیلات مرهمی است برای افرادی که معیشت آنها به واسطه شیوع بیماری کرونا آسیب دیده است و مسوولین نباید با سخت گیری زیاد باعث مایوس شدن مردم از دریافت تسهیلات کرونا شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز