رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد:

کنکور آبادان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حال برگزاری است

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۵:۰۸:۰۹
کد خبر: ۱۰۴۶۵۶۱
کنکور آبادان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حال برگزاری است
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با حضور در محل برگزاری کنکور سراسری سال ۹۹ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آزمون یادشده را بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شکراله سلمان‌زاده ظهر امروز با حضور در حوزه امتحانی دبیرستان دخترانه خدیجه کبری آبادان ضمن بررسی شرایط برگزاری آزمون سراسری از نظر رعایت اصول بهداشتی اظهار کرد: از روزهای گذشته تمام ادارات مرتبط برای برگزاری این رویداد کنار آموزش و پرورش بودند تا کنکور سال ۹۹ در سلامت کامل برگزار شود و فرزندان عزیز ما با کمترین آسیب این مرحله مهم از زندگی خود را پشت سر بگذارند.

او گفت: با توجه به شرایط خاص بیماری کووید۱۹ همکاری بسیار خوبی از سوی آموزش و پرورش صورت گرفت و شرایط به گونه‌ای پیش رفت که این آزمون در سلامت برگزار شود و در همین راه همکاران بنده در مرکز بهداشت نیز در کنار برگزار کنندگان کنکور بودند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: در بازدیدهای صورت‌ گرفته توسط کارشناسان مرکز بهداشت، شرایط برگزاری کنکور از نظر تهویه هوا، ارتفاع سقف محل برگزاری، ضدعفونی شدن محل و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بررسی شد.

سلمان زاده ر پایان بیان کرد: خوشبختانه امروز هم شاهد هستیم که آزمون به خوبی در حال اجرا است، فاصله بین داوطلبان به درستی رعایت شده، همه شرکت‌کننده‌ها ماسک به چهره داشتند و غربالگری پیش از شروع امتحان نیز به صورت کامل انجام شده بود.

لازم به ذکر است که سه هزار ۹۸۱ داوطلب کنکور سراسری در ۲۵ حوزه امتحانی شهرستان آبادان از امروز تا روز شنبه یکم شهریور ماه در رشته های مختلف شرکت خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز