مربی تیم فولادخوزستان بیان کرد:

پنج امتیاز مسلم را با اشتباهات داوری از دست دادیم/فولاد لایق سهمیه آسیایی است

۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۱۵:۱۶:۳۷
کد خبر: ۱۰۴۶۹۶۶
پنج امتیاز مسلم را با اشتباهات داوری از دست دادیم/فولاد لایق سهمیه آسیایی است
مربی تیم فولاد خوزستان گفت: با تمام وجود به میدان می رویم و مبارزه می کنیم که بتوانیم دل همه مردم خوزستان را شاد کنیم چرا که تیم فولاد خوزستان لیاقت گرفتن سهمیه آسیایی را دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حمید رضا رجبی امروز با بیان اینکه در پنج دیدار گذشته پنج امتیاز مسلم را با اشتباهات داوری که امیدوارم سهوی بوده باشد، از دست دادیم، اظهار کرد: اگر آن امتیازات را گرفته بودیم علاوه بر اینکه دیدار آخر لیگ برای ما تشریفاتی می شد، نایب قهرمانی ما هم در لیگ مسجل شده بود.

او در خصوص دیدار امشب تیمش با تراکتور سازی گفت: با تیمی در ایستگاه آخر لیگ نوزدهم به رقابت خواهیم پرداخت که چند برابر فولاد برای قهرمانی هزینه کرده است. البته این تیم با چهار بازیکن خارجی گران قیمت و سه ملی پوش که قرارداد دلاری بسته بودند و بقیه بازیکنان میلیاردی آن، به جای مسایل فنی نگران بیانیه باشگاه فولاد هستند که ما دوست داریم آنها بیشتر به مسایل فنی بپردازند تا مسایل حاشیه ایی!

مربی تیم فولاد خوزستان در پایان افزود: بازیکنان فولاد تا همین جای کار هم واقعا شاهکار کردند و فراتر از انتظار ظاهر شدند. امروز نیز با تمام وجود به میدان می رویم و مبارزه می کنیم که بتوانیم دل همه مردم خوزستان را شاد کنیم چرا که تیم فولاد خوزستان لیاقت گرفتن سهمیه آسیایی را دارد و امیدواریم به این مهم دست یابیم

لازم به ذکر است که تیم فولاد خوزستان از هفته سی ام لیگ برتر نوزدهم فوتبال ایران و در آخرین دیدار، امشب در ورزشگاه فولاد آره نا میزبان تیم تراکتور سازی تبریز است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز