صنعت نفت آبادان ۰-۱ ماشین سازی تبریز؛

نفت بی انگیزه لیگ را با باخت تمام کرد/جایگاه هفتم طلایی پوشان در لیگ نوزدهم

۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۲۱:۵۸:۳۱
کد خبر: ۱۰۴۷۰۸۴
نفت بی انگیزه لیگ را با باخت تمام کرد/جایگاه هفتم طلایی پوشان در لیگ نوزدهم
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در آخرین دیدار از لیگ برتر نوزدهم فوتبال با نتیجه یک بر صفر از میزبان خود ماشین سازی تبریز شکست

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امشب از دیدار هفته سی ام لیگ برتر فوتبال مهمان تیم ماشین سازی تبریز بود که در پایان این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

نیمه اول دیدار تا دقیقه ۳۵ دو تیم تقریبا رقابت پایا پایی را به نمایش گذاشتند هر چندسهم بازیکنان سراج ایجاد موقعیت بیشتر بوداما نتوانستند به گل دست یابند. در همین راستا در دقیقه ۳۸ سانتر اتابک زارعی را علی آل‌کثیر با سر به فردین عابدینی رساند تا این توپ هوایی با ضربه سر این بازیکن به گل تبدیل شود.

این دیدار در نیمه دوم هم با همین نتیجه به پایان رسید تا صنعت نفت بی انگیزه لیگ نوزدهم را با شکست به پایان برساند.

در همین راستا بهنام سراج در این دیدار محمد دریس، محمد اهل شاخه، حسین ساکی(۴۶ عبدالله ناصری)، محمد قریشی، محمدرضا غبیشاوی، مسلم مجدمی(۸۰ حسین بغلانی)، جعفر سلمانی، امید حامدی فر(۶۲ علی ستاوی)، فاخر تهامی، میلاد جهانی(۶۲ طالب ریکانی)، عیسی آل کثیر را به میدان فرستاده بود.

همچنین حامد لک، شاهین توکلی، مسیح زاهدی، فردین عابدینی، عزیز معبودی، میلاد نوری، محمد خرم الحسینی(۶۴ محمد قادری)، قائم اسلامی خواه، اتابک زارعی، علی آل کثیر، فرید کریمی بازیکنان هومن افاضلی در مصاف با صنعت نفت آبادان را تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت علی بای و کمک‌ محمدجواد مداح، رامین بابایی و محمدباقر پورباقر برگزار شد و نظارت این رقابت بر عهده محمد رضا فلاح بود.

در این دیدار قائم اسلامی‌خواه(۸) و سید محمد خرم‌الحسینی(۴۱) از ماشین‌سازی و محمد اهل‌شاخه(۱۲) و سید فاخر تهامی(۸۳) از صنعت نفت کارت زرد داور را دریافت کردند.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان در پایان لیگ برتر نوزدهم فوتبال باشگاه های کشور با ۴۱ امتیاز در جایگاه هفتم باقی ماند و ماشین سازی تبریز با ۳۱ امتیاز در جایگاه یازدهم لیگ برتر ایستاد.

 

نظر شما