فولاد خوزستان ۱ -۰ تراکتور سازی تبریز؛

سلام فولاد به آسیا/چراغ خوزستان روشن شد

۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۲۰:۵۹:۴۶
کد خبر: ۱۰۴۷۰۸۵
سلام فولاد به آسیا/چراغ خوزستان روشن شد
تیم فولاد خوزستان در آخرین دیدار لیگ برتر نوزدهم با شکست یک بر صفر تراکتور سازی علاوه بر پیروزی، سهمیه آسیا را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان امشب از دیدار هفته سی ام لیگ برتر فوتبال میزبان تیم تراکتورسازی تبریز بود که در پایان این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد مردان به پایان رسید و توانستند سهمیه آسیا را کسب کنند.

نیمه اول این دیدار با رقابت هجومی فولاد آغاز شد تا جایی که در همان دقایق اول به گل دست یافتند. در همین راستا در دقیقه هفتم این دیدار روی ارسال وحید حیدریه از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین، عارف آقاسی با ضربه سر گل تیمش را به ثمر رساند تا فولاد یک گام جلوتر باشد.

در همین راستا جواد نکونام در این دیدار شهاب گردان، لوسیانو پریرا، فرشاد احمدزاده، عباس بوعذار(۴۶ صابر حردانی)، محمد قاسمی نژاد، محمد آبشک، احمد عبدالله زاده، عارف آغاسی، موسی کولیبالی، مجتبی نجاریان و وحید حیدریه را به میدان فرستاده بود.

همچنین رشید مظاهری، محمدرضا خانزاده، ایمان سلیمی، میثم تیموری، مهدی تیکدری، رضا اسدی، سعید مهری، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و ساسان انصاری بازیکنان ساکت الهامی در مصاف با فولاد خوزستان را تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت محمدحسین زاهدی فر و کمک‌ علی میرزابیگی، احد سلطانی و علی ابراهیمی برگزار شد و نظارت این رقابت بر عهده یدالله جهانبازی بود.

در این دیدار مسعود شجاعی(۹)، رضا اسدی(۳۷) و ایمان سلیمی(۹۱) از تراکتور از تراکتور و شهاب گردان(۴۱)، عباس بوعذار(۴۴)  و مجتبی نجاریان(۴۸) از فولاد کارت زرد داور را دریافت کردند.

لازم به ذکر است که تیم فولاد خوزستان در پایان لیگ برتر نوزدهم فوتبال باشگاه های کشور با ۵۱ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد و تراکتور سازی تبریز با ۵۰ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز