سلام آسیا به خوزستان/آهسته و پیوسته چون فولاد

۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۲۲:۵۲:۵۳
کد خبر: ۱۰۴۷۰۹۸
سلام آسیا به خوزستان/آهسته و پیوسته چون فولاد
یادداشت: محسن سیف

امشب شاید همه برای فولاد دست زدند. از بچه های سلف سرویس لشکر آباد بگیر تا پاساژگردهای کیان پارس. اصلا امشب تمام خوزستان برای فولاد دست زدند. قصه ی فولاد، مربوط به امروز و دیروز و این فصل نیست. این تیم خوزستانی سالیانی است که راهش را پیدا کرده است و می داند چکار کند. وقتی ساختار یک باشگاه شکل بگیرد و منشور اجرایی آن تدوین شود، زیاد فرقی نمی کند مدیر عامل کی باشد، آذری باشد یا شخص دیگر. بارها از این تیم به عنوان الگوی پرورش بازیکن در تیم‌ها ی پایه نام برده شده است. بارها این تیم از رده های پایین خود ارتزاق کرده است و بارها بازیکن به فوتبال ایران معرفی کرده است.

امروز که آنها فولاد آره نا را در اختیار دارند و به حق هم لیاقتش را دارند، قطعا به دور دست و کسب موفقیت‌های بیشتر می نگرند. جواد نکونام جوان و جویای نام به خوبی جواب اعتماد سران فولاد خوزستان را داد. شاید در هفته هایی سرخپوشان اهوازی نتایج لازم را کسب نمی‌کردند، اما پر واضح بود که در گیر و دار آزمون و خطا و بر اساس توانشان، می توانند رو به جلو حرکت کنند. چنان پیوسته که در ایستگاه آخر و بازی سی ام مزد زحمات خود را گرفتند و در کنار برنامه ریزی خوب باشگاه سهمیه ی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کردند.

امشب فولاد که روند رو به رشد خود را از نیم فصل دوم آغاز کرده بود، توانست با کسب ۵۱ امتیاز ضمن کسب جایگاه سوم، سهمیه ی لیگ قهرمان آسیا را کسب کند. امشب آسیا به تیم سلام کرد که از دیکته ی آهستگی و پیوستگی نمره ی قبولی گرفت.

شایسته و البته لازم است استان خوزستان تمام پتانسیل خود را برای حضور درخشان این تیم خوب جنوبی در لیگ قهرمانان آسیا به کار ببرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز