پیام تبریک"روز پزشک" فرماندار ویژه آبادان

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۴:۳۰:۲۶
کد خبر: ۱۰۴۷۷۱۶
پیام تبریکروز پزشک فرماندار ویژه آبادان
فرماندار ویژه آبادان در پیامی نوشت: پزشکان، مجاهدان خاموش جامعه و رزمندگان امروز جبهه سلامت هستند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید زین العابدین موسوی در پیامی ضمن تبریک روز پزشک، از پزشکان به عنوان مجاهدان خاموش جامعه یاد و اظهار کرد: این بزرگواران اکنون به افتخار رزمندگان جبهه سلامت مورد تکریم جامعه اند.

او با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در ۷ ماهه گذشته، گفت: از همان ابتدای شیوع بیماری، این جامعه ی پزشکی و از جمله پزشکان متعهد بودند که لباس رزم بر تن کردند و در جبهه ی مبارزه با کرونا جان خود را به خطر انداخته و بعضا جان شیرین خود را تقدیم سلامتی هموطنان نمودند.

فرماندار ویژه آبادان افزود: در همین راه تعداد زیاد از پزشکان و متخصصان که جزء نخبگان جامعه بودند، جان شیرین خود را  در مسیر سلامت بیماران کرونایی هدیه کردند و دیگر در بین ما نیستند.

موسوی بیان کرد: با وجود تمام محدودیت‌ها، سختی ها و تحریم‌ها مشاهده می‌کنیم که در بیمارستان تیم‌های پزشکی با از خود گذشتگی و فداکاری مثال زدنی مشغول درمان و مراقبت از بیماران هستند.

نماینده عالی دولت در آبادان در پایان ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت جامعه پزشکی اضافه کرد: یقین دارم پزشکان ما پیش قراولان شکست کرونا خواهند بود و برگ زرینی بر افتخارات این حرفه ی شریف و مقدس در تاریخ به جای خواهند گذاشت.

فرماندار ویژه آبادان در پایان روز پزشک را به همه پزشکان و جامعه پزشکی تبریک گفت و به روح همه پزشکانی که جان خود را فدای سلامت جامعه نمودند درود فرستاد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز