استاندار خوزستان بیان کرد:

پزشکان بار سلامت جامعه را به دوش می کشند/تلاش و ایستادگی جامعه پزشکی خوزستان در بحران کرونا وصف ناشدنی است

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۲۱:۵۶:۱۵
کد خبر: ۱۰۴۷۹۰۸
پزشکان بار سلامت جامعه را به دوش می کشند/تلاش و ایستادگی جامعه پزشکی خوزستان در بحران کرونا وصف ناشدنی است
استاندار خوزستان گفت: پزشکان ما نشان دادند تا آخرین نفس پای سلامت جامعه ایستادن و متعهد به توسعه و آبادانی حوزه درمان جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز در آیین گرامیداشت روز پزشک که در محل سالن شهدای دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد، ضمن تبریک این روز بر سفید پوشان مدافع سلامت، اظهار کرد: کارهای سختی که کادر بهداشت و درمان کشور خصوصا پزشکان خوزستان انجام دادند جای تقدیر دارد خصوصا با توجه به ماندگاری ویروس در استان شاهد رشادت های این عزیزان و دادن جانی دوباره به جامعه توسط پزشکان خوزستانی بودیم.

او گفت: قبل از این پزشکان آماج تاخت و تاز ناجوانمردانه شدند و اعتبار و منزلت شان توسط عده‌ای که مسوولیت کار را درک نمی کردند زیر سوال رفت، اما پزشکان ما عرصه را ترک نکردند و ایستاندن تا جامعه ای سالم داشته باشیم.

استاندار خوزستان با اشاره به وظایف ذاتی پزشکان، افزود: کار پزشک ایستادن تا آخر در کنار بیمار و قبول مسوولیت حفظ سلامت و جان بیمار است، بازگشت سلامت برای جامعه باری است بر دوش پزشکان ما که تا کنون به خوبی انجام شده است.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: پزشکان ما در هر زمانی که به وجودشان نیاز بوده حضور داشته و در خدمت جامعه قرار گرفته اند، سال‌های جنگ، مردانه ایستادند و امروز در بحران کرونا به صورت جهادی ایستاده و نشان دادند سلامت جامعه را یک ضرورت می دانند.

رییس ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان اضافه کرد: کرونا در عین نحسی و بدی یک مسیله را روشن کرد و آن این بود که پزشکان ما در حفظ توسعه سلامت گام‌های موثری برداشته اند و همواره در تلاش برای سلامت مردم هستند.

او افزود: ما باید شان و منزلت بزرگان و خدمتگزاران به جامعه را حس کنیم تا مسیر توسعه و آبادانی به پیش رود.

استاندار خوزستان بیان کرد: رفتار ها و نظرات ما خیلی اوقات موجب دلخوری پزشکان شده و این قشر که می توانند به راحتی مهاجرت کنند را آزرده خاطر  کرده است، اما با همه ناملایمات و سختی ها همچنان در صحنه ایستاده و نشان دادند که وجدان کاری و پایبندی به این مرز و بوم دارند.

 


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز