سرپرست فرمانداری شادگان تاکید کرد:

بهره برداری از ۴۶ پروژه و طرح عمرانی در شادگان/خدمات دولت به صورت شفاف برای مردم اطلاع رسانی شود

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۴:۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۰۴۸۲۶۸
بهره برداری از ۴۶ پروژه و طرح عمرانی در شادگان/خدمات دولت به صورت شفاف برای مردم اطلاع رسانی شود
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: از مسوولان دستگاه های اجرایی این شهرستان انتظار می رود با شفافیت عملکرد و خدمات انجام شده خود را به اطلاع مردم برسانند.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور امروز در مراسم آغازین هفته دولت و دهه ماه اول محرم که با حضور نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و مسوولان ادارات این شهرستان در محل فرمانداری شادگان برگزار شد، اظهار کرد: ۴۶ پروژه و طرح عمرانی هفته دولت در شادگان به بهره برداری خواهد رسید.

او بر اطلاع رسانی شفاف خدمات صورت گرفته تاکید کرد و گفت: همه مسوولان باید خدمات ادارات و سازمان‌های دولتی تحت مدیریت خود را به صورت شفاف به مردم اطلاع رسانی کنند.

سرپرست فرمانداری شادگان با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین بیشتر خدمات نظام اسلامی و مسیر حرکت ملت ایران در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی است، افزود: با توجه به خدمات انجام شده و ظرفیت های موجود در دستگاه های اجرایی، اقدامات انجام گرفته بارقه های امید و نشاط را در بین مردم به جامعه هدیه می کند.

سرپرست فرمانداری شادگان در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بیان کرد: رسیدگی به مشکلات مردم و حل مشکلات آنها مهمترین ویژگی این شهیدان والامقام بوده است که باید سرلوحه کار ما نیز باشید.

هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات نظام به مردم است

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات نظام به مردم است.

حجت الاسلام مجید ناصری نژاد اظهار کرد: هفته دولت را فرصتی مناسب برای خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و گفت: باید یاد شهید رجایی و شهید باهنر و دیگر شهدا که جان خود را در راه اسلام از دست داده اند گرامی بداریم.

وی افزود: هفته دولت برای دولت مردان یک فرصت برای خدمت رسانی و بیان خدمات و  دستاوردها می باشد.

نماینده شادگان در پایان به اهمیت هفته دولت و بزرگداشت آن اشاره کرد و گفت: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای معرفی خدمات گسترده دولت و اطلاع رسانی به مردم است.

لازم به ذکر است که مسوولان دستگاه‌های اجرایی، خدماتی، نظامی و قضایی و انتظامی شادگان در نخستین روز از هفته دولت با حضور در گلزار شهدای این شهر ضمن تجدید پیمان با شهیدان، یاد آنها را گرامی داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز