آخرین و جدیدترین آمار کرونا ویروس در خوزستان تا ۳ شهریور ماه ۹۹

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۲۰:۲۳:۵۵
کد خبر: ۱۰۴۹۰۹۳
آخرین و جدیدترین آمار کرونا ویروس در خوزستان تا ۳ شهریور ماه ۹۹
استاندار خوزستان گفت: هم اکنون حدود ۱۸۰ تا ۱۹۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز در خصوص آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در خوزستان اظهار کرد: هم اکنون حدود ۱۸۰ تا ۱۹۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند.  

او گفت: این تعداد بیماران بستری در حدود مشابه تعداد بیماران بستری در زمان پیش از اوج گیری کرونا در اردیبهشت ماه گذشته در استان است.

استاندار خوزستان در پایان افزود: تداوم وضعیت سفید در استان مستلزم تداوم استفاده از ماسک، استفاده از مواد ضد عفونی کننده، شستشوی مکرر دست ها، رعایت فاصله دو متری و رعایت سایر پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد مدیریت بیماری کرونا است.

لازم به ذکر است که روز گذشته(دوم شهریور ماه جاری) سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این خصوص اظهار کرده بود: ۱۲ شهرستان در وضعیت سفید، دو شهر در وضعیت زرد، چهار شهرستان نارنجی و دو شهرستان نیز همچنان در وضعیت قرمز کرونا ویروس قرار دارند.

فرهاد ابول نژادیان گفته بود: در حال حاضر مجموع مبتلایان بستری در بخش عادی بیمارستان های استان ۲۶۰ نفر، ۱۳۵ مبتلا در بخش مراقبت‌های ویژه و ۳۴ بیمار نیز در وضعیت اینتوبه(عبور لوله از دستگاه تنفسی) به سر می‌برند.

 

 

نظر شما