در گفت و گو با برنا مطرح شد:

توضیحات دادستان شهرستان مسجدسلیمان در خصوص خودسوزی کارگر پیمانکار اداره برق

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۲۲:۰۰:۵۵
کد خبر: ۱۰۴۹۱۲۳
توضیحات دادستان شهرستان مسجدسلیمان در خصوص خودسوزی کارگر پیمانکار اداره برق
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز ما در شهرستان است و با مخلان این مهم قطعاً برخورد خواهد شد.

علی اسکندری امشب در گفت و گو با خبرنگار برنا از اهواز، اظهار کرد: در پی حادثه صبح امروز و خود سوزی یکی از کارکنان اداره برق شهرستان مسجدسلیمان شاهد اظهار نظرهای غیر کارشناسی توسط برخی از افراد بودیم که از شهروندان خواهشمندم به این گونه اظهارات غیر کارشناسی در فضای مجازی توجه نکرده و اجازه دهند دستگاه قضایی در آرامش به این مسیله رسیدگی کند.

او با ابراز تاسف از حادثه صبح امروز، گفت: این اتفاق در پی یک مجادله لفظی و اداری بین کارمند و کارفرما بوده و موضوع"مطالبات مالی" مطرح نبوده است.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به اینکه فضای مجازی باید محل رشد افکار عمومی و دعوت مردم به وحدت و همبستگی باشد، افزود: متاسفانه مشاهده می شود برخی از افراد سودجو این بستر را به محلی برای ترویج فتنه گری و تحریک طوایف علیه هم تبدیل کرده اند.

مدعی العموم شهرستان مسجدسلیمان بیان کرد: اظهار نظرهای غیر کارشناسی با قصد اختلاف افکنی میان طوایف از مصادیق تشویش اذهان عمومی و بر هم زدن امنیت به شمار می آید و ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد به امنیت مردم خدشه ای وارد شود.

او خط قرمز را قانون و امنیت مردم دانست و اضافه کرد: در حال رصد فضای مجازی هستیم و با افرادی که قصد تحریک مردم را داشته باشند و یک مجادله اداری را به مسایل طایفه ای تبدیل کنند قطعاً برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان در پایان در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به این حادثه اظهار کرد: در این خصوص پرونده در مراجع قانونی باز شده و در حال بررسی است و در صورتی که جرمی اتفاق افتاده باشد حتماً با خاطی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز