استاندار خوزستان بیان کرد:

استاندارد سازی ۳۰۰ کلاس درس تا پایان سال/تخصیص اینترنت رایگان یکساله به مدارس دولتی خوزستان برای استفاده از شبکه شاد

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۰۰:۲۶:۲۷
کد خبر: ۱۰۴۹۱۵۸
استاندارد سازی ۳۰۰ کلاس درس تا پایان سال/تخصیص اینترنت رایگان یکساله به مدارس دولتی خوزستان برای استفاده از شبکه شاد
استاندار خوزستان گفت: امسال تلاش داریم ۳۰۰ کلاس را استاندارد سازی کنیم و با این کار گامی به سمت عدالت آموزشی و امکان برخورداری دانش آموزان از ظرفیت های آموزشی برداریم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی شامگاه دوشنبه  در نشست شورای آموزش و پرورش خوزستان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: یک نهضت برای برچیده شدن کلاس های سنگی در مناطق عشایری شکل گرفته و مقرر شده ظرف مدت سه سال حدود ۱۴۰۰ مدرسه سنگی موجود برچیده شود.

او گفت: تا کنون با کمک خیرین و فراهم کردن و ارسال ساندویچ پانل به مناطق هدف، ۱۰۰ کلاس در حال استاندارد سازی است.

استاندار خوزستان افزود: امسال تلاش داریم ۳۰۰ کلاس را استاندارد سازی کنیم و با این کار گامی به سمت عدالت آموزشی و امکان برخورداری دانش آموزان از ظرفیت های آموزشی برداریم.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: فراهم کردن بسترهای لازم و استاندارد برای همه دانش آموزان ضروری است و عشایر هم به عنوان بخشی از جامعه که داری استعداد های بالایی استثنا نیستند و استفاده این عزیزان از فضای آموزشی استاندارد موجب  پیشرفت و توسعه کشور و استان خواهد شد.

شریعتی در خصوص هوشمند سازی مدارس اضافه کرد: تا کنون ۶ هزار مدرسه در بخش های شهری و روستایی استان هوشمند سازی شده و مابقی مدارس هم تا مهرماه هوشمند سازی خواهند شد.

او با اشاره به اینکه استفاده از شبکه شاد رایگان است، اظهار کرد: مصرف اینترنت مدارس را به مدت یک سال رایگان کرده ایم و بستر آموزش مجازی در مدارس فراهم است.

شریعتی گفت: مدارس امین، نقش مهمی در آموزش داشته اند و نیاز است مورد حمایت قرار بگیرند.

استاندار خوزستان در پایان با اشاره به توزیع تبلت بین دانش آموزان بیان کرد: اعتبار خرید سه هزار تبلت فراهم شده و بخشی از این تبلت ها خریداری شده است و پس از تکمیل خرید با تشکیل کمیته ای افراد واجد شرایط شناسایی شده و تبلت ها در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز