با حضور استاندار خوزستان انجام شد:

بهره برداری از چند طرح عمرانی درمانی و آموزشی در ماهشهر

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۳:۰۴:۴۰
کد خبر: ۱۰۴۹۴۳۴
بهره برداری از چند طرح عمرانی درمانی و آموزشی در ماهشهر
استاندار خوزستان گفت: امیدواریم با حمایت صنایع پروژه های اشتغال زا در بندر ماهشهر هر چه زودتر به بهربرداری برسد و شاهد برداشتن گانی موثر در رفع بیکاری این شهرستان باشیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی شامگاه دوشنبه در حاشیه افتتاح چندین پروژه عمرانی آموزشی، خدماتی و درمانی در شهرستان ماهشهر ضمن عرض تسلیت ایام محرم و گرامیداشت یاد و نام شهدای دولت اظهار کرد: در دومین روز هفته دولت پروژه های آماده بهره برداری در بندر ماهشهر به برده برداری رسید.

او گفت: در این سفر چندین روستای فاقد دهیار با اعتباری حدود چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان ترمیم و بهسازی شد و موجب رضایتمندی ساکنین آن شد.

استاندار خوزستان افزود: در بندر ماهشهر و شهرک طالقانی دو مدرسه ۱۰ و ۶ کلاسه افتتاح شد که این مدارس استاندارد بوده و موجب افزایش سرانه آموزشی در این شهرستان می شود.

شریعتی با اشاره به پروژه های افتتاح شده در حوزه سلامت با اشاره به بهره برداری از منازل پزشکان در ماهشهر، بیان کرد: همچنین یک مجموعه دانشکده ای و آموزش عالی برای تربیت پرستاران و تکنسین های فوریت های پزشکی افتتاح شد که از مهر ماه شروع به پذیرش دانشجو خواهد کرد.

او اضافه کرد: یک مرکز رادیولوژی، پانسیون پزشکان و مرکز جامع پزشکان با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد نیز در بندر ماهشهر افتتاح شده است.

استاندار خوزستان در پایان اضافه کرد: در هفته‌های گذشته انجام پروژه های اشتغال‌زا در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم با هماهنگی مجموعه صنایع شاهد بهره برداری از این پروژه ها و برداشتن گامی موثر در راستای رفع بیکاری در بندر ماهشهر باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز