استاندار خوزستان بیان کرد:

بهره برداری و کلنگ زنی چندین پروژه ورزشی و زیرساختی شهرستان کارون/شیرین شهر به یک منطقه تفریحی تبدیل خواهد شد

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۴:۵۴:۳۲
کد خبر: ۱۰۵۰۰۸۲
بهره برداری و کلنگ زنی چندین پروژه ورزشی و زیرساختی شهرستان کارون/شیرین شهر به یک منطقه تفریحی تبدیل خواهد شد
استاندار خوزستان از بهربرداری و آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه عمرانی در شهرستان کارون تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در جریان آیین بهره برداری و کلنگ زنی چندین پروژه در شهرستان کارون  که با حضور نمایندگان مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون، فرماندار کارون و سایر مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با سومین روز هفته دولت افتتاح پروژه های آسفالت و زیرسازی معابر و کفپوشی معابر و نیز کلنگ زنی احداث سیل بند در شهر کوت عبدالله با اعتباری بالغ بر ۸۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی و داخلی به بهره‌برداری رسیدند.

او گفت: پروژه های راهداری شامل احداث ساختمان راهداری شهرستان کارون، اجرای شانه آسفالتی به طول ۱۰ کیلومتر و احداث یک دستگاه پل ۲۰ متری در بزرگراه کوت عبدالله به آبادان با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی به بهره برداری رسید.

استاندار خوزستان افزود: عملیات اجرایی دو طرح افتتاحیه فاضلاب و خط تحت فشار قلعه کوچک و کلنگ زنی پروژه بهسازی معابر قلعه چنعان نیز با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال آغاز شد.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: در بخش جهاد کشاورزی شهرستان کارون پروژه هایی شامل لایه روبی زهکش و انهار، سیستم آبیاری تحت فشار، احداث جاده های بین مزارع و تعمیر پمپاژ سویسه با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیون و ۵۲۸ هزار ریال از محل اعتبارات ملی و استانی اجرا شدند.

شریعتی با اشاره به پروژه های بخش مرکزی و سویسه شهرستان کارون اضافه کرد: همچنین در بخش مرکزی ۱۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد ریال و نیز در بخش سویسه ۱۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال افتتاح شدند.

استاندار خوزستان افزود: فاز اول پروژه آبرسانی به ۱۲ روستای مسیر سویسه شهرستان کارون با اعتبار مورد نیاز فاز اول ۸.۵ میلیارد تومان و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه شامل احداث تصفیه خانه و تکمیل ۲۲ کیلومتر خط انتقال و ۱۳۰ کیلومتر شبکه توزیع، ۱۱۷ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

شریعتی با بیان اینکه پروژه های افتتاح و کلنگ زنی شده شهر جدید شیرین شهر نیز شامل هشت پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۱۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در هفته دولت به مرحله اجرا رسیدند، بیان کرد: پروژه های زیرساختی شیرین شهر شامل احداث و بهسازی پارک و برخی از معابر شده است و شیرین شهر را علاوه بر یک منطقه مسکونی به یک منطقه تفریحی تبدیل کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز