در چهارمین روز از هفته دولت انجام شد:

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی شهرستان آغاجاری با حضور استاندار خوزستان

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۵:۰۷:۵۷
کد خبر: ۱۰۵۰۰۸۹
افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی شهرستان آغاجاری با حضور استاندار خوزستان
به مناسبت هفته دولت چند پروژه عمرانی در شهرستان آغاجاری با حضور استاندار خوزستان به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، امروز چهارشنبه، پنجم شهریور ماه به مناسبت هفته دولت چند پروژه عمرانی در شهرستان آغاجاری با حضور استاندار خوزستان به بهره برداری رسید.

غلامرضا شریعتی در خصوص این پروژه ها اظهار کرد: اولین پروژه ای که امروز در شهرستان آغاجاری به بهره برداری رسید واگذاری و بهره برداری از ۱۸ واحد مسکونی متعلق به بهزیستی به اقشار محروم بود. پروژه دوم بهره برداری از یک کمپ ترک اعتیاد با امکانات مناسب و تجهیز کامل در شهرستان آغاجاری بود که از نیازهای این شهرستان به شمار می رفت.

استاندار خوزستان افزود: پروژه بعدی نیز آغاز عملیات اجرایی ساختمان فرمانداری شهرستان آغاجاری بود؛ پروژه بعدی نیز که بسیار مهم است، افزایش ظرفیت تامین آب در شهرستان از ۶۵۰۰ متر مکعب به ۹۵۰۰ متر مکعب با اعتبار ۴.۵ میلیارد تومان بود. با انجام این پروژه افزایش تامین آب قابل توجهی صورت گرفت و امیدواریم با اصلاح شبکه مشکل آب مردم آغاجاری حل شود البته از طریق اجرای چاه نیز در حال تامین آب هستیم.

شریعتی اضافه کرد: پروژه مهم دیگری که مورد بهره برداری قرار گرفت افتتاح بند بتن غلتکی آغاجاری با اعتبار بالای ۶ میلیارد و نیم تومان بود.

نماینده عالی دولت در پایان تصریح کرد: امیدواریم با انجام این اقدامات و پروژه ها شرایط رشد و توسعه و حفظ منابع طبیعی و سرمایه های ملی در شهرستان و استان بهبود یابد و ما بتوانیم خدمات بهتر و ارزنده تری به مردم شریف استان خوزستان و به ویژه شهرستان آغاجاری به انجام برسانیم.

نظر شما