در اطلاعیه ایی اعلام شد:

درخواست مهم دانشکده علوم پزشکی آبادان از مردم

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۲۱:۳۸:۵۳
کد خبر: ۱۰۵۰۲۹۱
درخواست مهم دانشکده علوم پزشکی آبادان از مردم
روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان در اطلاعیه ایی از عموم مردم خواست برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، به مسافرت نروند و از پذیرش مهمان در تعطیلات پیش رو نیز خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان در اطلاعیه ایی با توجه به تعطیلات پیش رو از مردم خواست برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، به مسافرت نروند و از پذیرش مهمان نیز خودداری کنند.

در این اطلاعیه آمده است: ضمن عرض تسلیت به محضر مردم شریف و عزادار حسینی به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و با امید به اینکه عزاداری شما عاشقان اهل بیت(ع) مقبول درگاه خداوند سبحان قرار گرفته باشد، همانگونه که مستحضر هستید اغلب شهروندان عزیز شهرها و روستاها در ایام محرم به ویژه روزهای تاسوعا و عاشورا از اقصی نقاط کشور به زادگاه خود برای ابراز ارادت به اباعبدالله(ع) و خاندان پاک و مطهرش مراجعه می کنند، لیکن امسال با توجه به شرایط بیماری کرونا و اینکه انجام مسافرت، مهمانی رفتن، مهمان پذیری و تجمع خانوادگی به هیچ وجه به صلاح نیست و ضمن احتمال شیوع بیشتر و اوج گیری دوباره ی این بیماری، تهدیدی جدی برای سلامتی محسوب می شود.

لذا استدعا دارد که از هم اکنون اطرافیان، خویشاوندان و دوستان عزیز خود را برای عدم حضور به سبک گذشته در این ایام ترغیب و تشویق نمایید.

پیشاپیش از لطف و همراهی شما مردم خوب و عزیز سپاسگزاریم.

 

روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز