با حضور استاندار خوزستان انجام شد:

پل رفت و برگشت فتح المبین به بهر برداری رسید/افتتاح چند طرح صنعتی و عمرانی شهرستان شوش

۱۳۹۹/۰۶/۰۷ - ۱۶:۲۶:۳۴
کد خبر: ۱۰۵۰۸۱۶
پل رفت و برگشت فتح المبین به بهر برداری رسید/افتتاح چند طرح صنعتی و عمرانی شهرستان شوش
در پنجمین روز از هفته دولت چند طرح صنعتی و خدماتی شامگاه (پنج‌شنبه ۶ شهریور) با حضور استاندار در شهرستان شوش به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی شامگاه پنج‌شنبه ششم شهریور ماه جاری در حاشیه سفر به شهرستان شوش و افتتاح چندین پروژه بزرگ صنعتی و خدماتی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این سفر ابتدا پل مسیر فتح‌المبین را با هزینه‌ای بالغ بر یک‌میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

او با بیان اینکه این پل یکی از گلوگاه‌های این منطقه است که پیش از این امکان تردد از آن بسیار سخت انجام می شد، گفت: خوشبختانه اقدامات لازم برای احداث پل جدید به صورت مسیر رفت و برگشت انجام شد.

استاندار خوزستان همچنین به بازدید خود از شرکت ماکیان طیور شوش اشاره کرد و افزود: در این شرکت ذبح طیور به صورت استاندارد و حتی استانداردهای صادراتی ایجاد شده؛ تا کنون چنین کشتارگاهی در استان نداشتیم و اکنون آماده بهره برداری است و از طریق ویدیوکنفرانس با حضور رییس‌جمهور در افتتاح طرح‌های تعاون به بهره‌برداری می‌رسد.

شریعتی بیان کرد: نمونه چنین کشتارگاه‌هایی در شهرستان دزفول دایر شده اما کشتارگاه طیور شوش یکی از مجهزترین کشتارگاه‌ها است که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و تسهیلاتی که ما در اختیارشان قرار دادیم، احداث و تجهیز شده است.

نماینده عالی دولت در خوزستان اضافه کرد: در این سفر همچنین نشستی با فرماندار و نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی و با حضور برخی مدیران کل استان پیرامون مشکلات و مسایل این شهرستان برگزار و در مورد مواردی که قابلیت اصلاح، بهبود و تصمیمات مدیریتی داشتند، تصمیم‌گیری‌هایی اتخاذ شد.

استاندار خوزستان در پایان افزود: به مدیران کل فرصت داده شد که این موارد را ابلاغ کنند تا کار انجام شود و فرماندار شوش هم موظف شد موارد فوق و مشکلاتی که نیاز به پیگیری دارد را دنبال و گزارش آن را به استان ارسال کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز